Help

Mijn naam is Wendy en ik ben 26 jaar. Ik ben pas gestopt met de pil dus nu weet ik natuurlijk niet hoelang mijn cylcus ongeveer is, als ik 28 dagen aanhou dan zou ik al op zondag 5 juni ongesteld moeten zijn, vandaag is het dinsdag 15 juni dus ik ben nu 9 dagen 'overtijd'. Afgelopen woendsdag en zaterdag heb ik een test gedaan, helaas negatief. Mijn vraag: is er toch nog een kans dat ik zwanger ben?
 
Hoi Wendy,

Uit eigen ervaring weet ik dat de kans dat je zanger bent wel aanwezig is maar zeer onwaarschijnlijk.
Omdat je de pil het gebruikt, moet je lichaam zich eerst weer in het ritme krijgen en kan het soms wel even duren voor je ongesteld wordt.

Succes en sterkte!
 
Hoi Wendy,


Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Ben gestopt de 13de mei en mijn NOD zou vorige week maandag zijn geweest maar tot nog toe helemaal niets! Ik ben gisteren naar de dokter geweest, deze heeft een urinetest afgenomen negatief maar voor alle zekerheid toch bloed laten nemen. Daarvan heb ik vanavond de uistlag. Ik ben er 99% zeker van dat deze negatief zal zijn maar dan ben ik tenminste zeker! Ik hoop dan gewoon dat mijn ongesteldheid niet te lang op zich laat wachten!
Als je echt zeker wilt zijn, bloed laten nemen dus! Veel succes!

 
Hoi Wendy,

Ik sluit me aan bij anoniem hierboven.
Hoewel je wel vaak hoort dat vrouwen in de eerste maand nadat ze gestopt zijn met de pil, meer kans hebben om zwanger te hebben.
Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je zwanger bent omdat je al 2 negatieve testen hebt.
Het kan wel maanden duren voordat je cyclus goed op gang komt nadat je gestopt bent met de pil.
 
Hoi Wendy,
Na het stoppen met de pil duurt het 1 a 2 maanden eer alle hormonen uit je lichaam zijn verdwenen. Ik ben begin februari gestopt met de pil en mijn cyclus is nog onregelmatig. Ik ben eens 7 dagen overtijd geweest, heb 3x getest en allemaal negatief. Best een domper, keek toen heel erg naar mezelf, ben ik misselijk of gevoelige borsten. Ik hoop het natuurlijk voor je dat het raak is, hou je ons op de hoogte?
Groetjes, Bianca.
 
He Wendy!

Ook ik zit in hetzelfde schuitje, ik ben ook in mei getopt met de pil en ik zou als ik een normale cyclus zou hebben van 28 dagen 7 juni ongesteld moeten worden, heb afgelopen donderdag een test gedaan, negatief, ben nog steeds niet ongesteld. Ik vermoed echt dat je lichaam zo vanslag is, dus we wachten maar af met z'n allen die in hetzelfde schuitje zitten!
Suc6 ermee en we houden elkaar allemaal op de hoogte!!

Liefs Lieke
 
hoi wendy
ik hoop dat je zwanger bent misschien maakt je lichaam niet genoeg HCG hormoon aan, dat het wat langer duurt voordat e positief kan testen.
ikzelf ben 9 mei gestopt met de pil en 7 juni getest en zwanger ik ben nu 5 weken dus er is hoop en inderdaad na het stoppen van de pil schijn je extra vruchtbaar te zijn!!
heel veel succes liefs sandra
 
hoi wendy,net wat de andere dames zeggen de pil is gelijk al uit je lichaam ,maar voordat je lichaam hersteld is van de pil kan even duren,ik ben in jan gestopt met de pil ,heb ik het geluk dat mijn ongi altijd optijd is,maar ik reken er niet op dat ik gauw zwanger zal zijn,ik weet uit ervaring dat je lichaam je bijhoorlijk in de maling kan nemen,en dan is de teleurstelling zo groot ,maar hoop echt voor je dat je het geluk,heb en dat het raak is gr manuela
 
Terug
Bovenaan