HELP!!!

Wie weet raad???

Ik heb vanmorgen een test gedaan deze was POSITIEF twee dikke strepen!! Alleen ik heb perongeluk over het venster geplast.... Is dit nu wel betouwbaar...?? Ik ben 25 mrt voor het laatst ongi geweest dus ben dik overtijd. 3 weken geleden test negatief!! Ik heb wel echte zwangerkwaaltjes zere borsten en al weken menstruatie pijn. ik hoop dat iemand ons kan helpen. Ik tril helemaal...

Liefs Lieke
 
Volgens mij ben je wel echt zwanger hoor! Als je toch twijfelt, ga snel naar de apotheek en die hem opnieuw, plas deze keer misschien in een proper potje dan kan je de stick er in leggen hé! Of anders naar je ha voor een bloedtest

Succes en ik denk wel dat ik je mag feliciteren!
 
hoi Lieke,

Ik denk ook dat het raak is voor je, als de test nl niet goed is uitgevoerd geeft hij het toch ook aan en de tweede streep komt alleen als er HCG in je urine zit. Haal voor de zekerheid anders gewoon inderdaad nog een test.
 
Hoi Lieke,

Volgens mij mogen we je feliciteren, want volgens mij klopt het wat Po zegt. Als de test niet goed is uitgevoerd, verschijnt dat ene controlestreepje niet en de andere verschijnt alleen als er HCG in je urine zit. Dus 2 dikke strepen is altijd goed! GEFELICITEERD.

Irma
 
Terug
Bovenaan