HELP!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb een dringende vraag... Ik heb net op dag 29 een digitale clear blue test gedaan (terwijl mijn cyclus meestal rond de 31/32 dagen is, maar ik kon écht niet wachten). Er verscheen een min op het venster, maar op het patroon dat je erin moet doen staat wel een hele vage tweede streep. ?????? Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik misschien toch zwanger zijn dan?

Bedankt!

Hoi,
ik zou een gewone test halen die schijnen wat gevoeliger te zijn(en als je inderdaad zwanger bent hoeft is dat voorlopig de laatste die je koopt).
Had je verschijnselen waardoor je het vermoeden had dat het raak was?

succes,Jeanette

Volgens mij ben je zwanger hoor. Bij mij gaf de clear blue ook een vage streep aan en toen was ik naar de huisarts gegaan voor een urinetest en was ik zwanger. Nu inmiddels een miskraam gehad.Gefeliciteerd meid!.

Liefs Angela

Soory maar ik dacht dat één of twee streepjes op 't patroon niets zegt, als een min int venster staat ben je niet zwnger. OF heb je nu nog te weinig hormoon in je urine....ùliefs,
kaat

Hallo,
Als de streep op het patroon staat ben je niet zwanger, maar heb je de test goed uitgevoerd. Sorry.... Hopelijk ben je of raak je toch snel zwanger.
Groetjes

Bedankt voor de reacties! De tweede streep was wel heel vaag, maar zichtbaar. Ik heb gelezen dat het dan toch vaak raak is. Sinds gisteren heb ik ineens zo'n ontzettende honger en ik ben ook de hele dag een beetje weeïg, dus het zou voor mijn gevoel best kunnen, al ga ik me niet gek zitten maken. Ik heb trouwens al een kindje, maar ik heb ook vier miskramen gehad. Sterkte ermee hoor Angela, ik weet hoe moeilijk het is!

Dank je anoniem.Wat vreselijk voor je dat je vier miskramen hebt gehad.Ik heb echt bewondering voor je dat je het toch weer aandurft om zwanger te raken.Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent en dat het nu goed goed.

Veel liefs

Terug
Bovenaan