HELP!!!!

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand ervaring met de Romed midstream test??
Dit is een z-test die je kan gebruiken vanaf 6 dagen na je ovulatie.
Ik heb de test net gedaan en ik zie een super vage streep, ik heb m 100 keer gecheckt maar er zit een vage tweede streep, weet iemand dit?????
Ben ik zwanger of flikt deze test dit vaker!

Hallo Charly,

Ook ik heb de Romed Midstreamtest gedaan nog niet zo lang geleden. De urine liep niet helemaal vanzelf naar het strookje, maar toen dat wel gebeurde had ik toch echt maar 1 streepje. (onmiddelijk)Er is bij mij geen tweede streepje verschenen. Als je 'm heel lang laat liggen kun je wel zien waar dat streepje had moeten verschijnen. (als het strookje dus weer opgedroogd is.)

Wanneer ik ooit een tweede streepje krijg, dan doe ik voor de zekerheid nog maar een tweede test en dan misschien wel die van CB.

Ze zeggen, een streepje is een streepje, hoe vaag ook..........

Stel jezelf gerust en doe een tweede test. Wanneer je nog niet overtijd bent, kun je natuurlijk ook een paar dagen wachten, dan is de streep wellicht duidelijker. Laat je het dan wel even weten? Ben benieuwd!

Sterkte!

Groetjes,
Jade

Ik laat het weten hoor, ik zou mij alleen rete stom voelen als dat ding gewoon opgedroogd is!

Ik heb al 2x gehad dat ik 2 dgn voor mijn NOD een heel licht tweede streepje had bij Romed. Helaas werd ik beide keren gewoon ongesteld....
Misschien ligt het aan de test, dat die niet goed is, maar misschien was ik wel zwanger maar is het alsnog mis gegaan. Het schijnt dat 70% van de zwangerschappen in de eerste 2 weken eindigt met een miskraam. Omdat dit voor je NOD gebeurt, merk je het dus niet want je wordt gewoon ongesteld.

Ik raad dan ook aan om NIET voor je NOD te testen, omdat er nog zo'n grote kans is dat het misgaat.

Terug
Bovenaan