help???

A

Anoniem

Guest
Het is meschien een rare vraag maar kan iemand mij de sympthonen van zwanger zijn beschrijven. Wij willen heel graag zwanger worden en ik moet over een week ongi worden en nu probeer ik goed naar mijn lijf te luisten van of er veranderingen zijn. Het enigste wat ik nu voel is mijn onderbuik een beetje een zwaar gevoel als of hij bij elkaar gehouden wordt.last van mijn borsten heb ik niet ik heb wel gevoelige tepels die ik een week geleden niet haqd.
hopelijk kan iemand mij hepen.

beste lilly,

denk dat elke zwangerschap anders is en ook de daarbijhorende gevoelens.
de 1 is misselijk en erg moe en gespannen borsten.
terwijl de ander niets heeft.
en ik weet uit ervaring, dat als je iets heel graag wil, ook van alles gaat voelen.

Hoi lilly,

Ik ben dus al een keer zwanger geweest en ben de trotse moeder van een prachtige dochter, en nu ik daar aan terug denk had ik eigenlijk niet zoveel symptomen. Ik weet nog dat ik erg moe was en heel vaak moest plassen, maar geen gevoelige borsten ed. Mijn vriend en ik hebben besloten om voor de tweede te gaan en heb 26 okt mijn NOD. Dus ben net als jij naar mijn lichaam aan het luisteren maar ik durf nergens op te hopen. Ik zie het wel. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt. Veel succes verder....

Marianne

Hoi Lilly,

Ik ben dus al een keer zwanger geweest, en ben nu een trotse moeder van een prachtige dochter. Ik denk terug aan mijn zwangerschap en had eigenlijk niet zoveel symptomen, ik moest alleen vaak naar de wc en was erg moe. Maar verder had ik geen last van mijn borsten of wat dan ook. Dus toen de test positief was schrok ik me te pletter. Mijn vriend en ik hebben besloten om voor een tweede te gaan, en ik heb 26 okt mijn NOD. Ik hoop zo dat ik zwanger ben he, maar ik voel niets. Ben wel moe, maar daar zijn volgens mij andere redenen voor. Ik hoop dat je niet ongi wordt. Groetjes van Marianne

Hoi Lilly

Wat gespannen borsten
Beetje misselijk gevoel
Vermoeidheid
Snel geïrriteerd zijn
Een 'raar' gevoel hebben, anders dan anders
Rode handpalmen
Beetje zwaar gevoel in je buik
Snurken (door gezwollen slijmvliezen in je neus)
Zachtere lijnen in je gezicht

misschien heb je hier wat aan

Hallo meiden!

De symptomen zijn me wel bekend, het is alleen de vraag vanaf wanneer kun je wat van deze verschijnselen merken?
Is dit vanaf de innesteling of vanaf het moment dat het eitje bevrucht wordt? Dank je voor je reactie!!

groetjes

Terug
Bovenaan