help

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden,

ik zit ergens mee en ik kan nergens het antwoord vinden dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben 24 jaar en ben ik augustus gestopt met de pil ben steeds optijd ongi geworden maar de laatste keer was ik 4 dagen overtijd toen ik ongi werd balen dus, en was dus 22-11-2004 ongi ge worden en ik heb de 26, de 28 en de 30 geklust, nu was het vanochtens dat we na het klussen bruinbloed (sorry voor de detal) tussen het sperma vonden bij mij. de rest van de dag had ik steeds op mijn wc papiertje bruine afscheiding en net was het een beetje helder rood. heb voor de zekerheid een maandverbandje in mijn broekje. IK maak me best ongerust over wat er nu aan de hand is kan iemand mij gerust stellen of er een verklaring voor geven. ik ben namelijk zo bang dat mijn hele cyclus in dew ar raakt.
Wie o wie kan mij helpen, alvast enorm bedankt.

Als het niet al te veel bloed is, denk ik dat er bij het vrijen een bloedvaatje is gesprongen/geraakt. Gebeurt wel vaker en is niet iets om je zorgen over te maken.
Als het meer bloed is of lang aanhoudt zou ik voor de zekerheid even je huisarts bellen....

Sterkte!

Ik heb ook weleens tussentijdse bloedingen niks om je echt zorgen over te maken!Misschien is er inderdaad wel een bloedvaatje gesprongen! Waarschijnlijk wordt je gewoon weer regelmatig ongesteld! Wacht het gewoon even af!

Terug
Bovenaan