help

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

nog de beste wensen voor 2005.
Ik heb een vraagje: ik had 17 dagen geleden een ovulatie en we hebben toen geklust. Vorige week dinsdag had ik soort dikke slijm in mijn inlegkruisje (lekker smakelijk) en woensdag had ik bloedverlies (3 grote / donkere stippen). Tot nu toe is mijn temperatuur erg hoog, over 37 graden, terwijl het meestal rond 36,95 zit.
Heeft iemand dit ook meegemaakt? Wanneer zou ik een test kunnen doen, zit nu op dag 34 in mijn cyclus.
Spannend dus.

Gr. Miepje

Hoi hoi,het klinkt allemaal goed!!!ik weet niet waneer je ongeveer het moet worden,maar het beste is een paar dagen nadat je ongi moest worden,sucses gr manuela

Ik hoop het zo, elke site zegt weer wat anders. De ene zegt als je na 15 dagen na de ovulatie niet ongesteld bent dan ben je zwanger, de andere site zegt na 18 dagen. Ik wacht tot volgende week wel, want mijn cyclus is ook erg raar!
Ik neem aan dat je niet eerst een ovulatie hebt (was op 21-12) en de tweede ovulatie op 3-1. Las ergens op dit forum dat je twee keer een ovulatie kan hebben. Maar dat lijkt me raar.
Duim maar voor me, na 8 maanden klussen zou het wel een mooi begin zijn van 2005.

Groetjes

Hoi Miepje,

Het ligt er idd aan hoelang jouw cyclus is. Je zou best al een test kunnen doen, misschien dat jouw lichaam al heel snel het hormoon aanmaakt. Maar om teleurstelling te voorkomen, zou ik wachten tot de dag dat je eigenlijk ongi zou moeten worden of in ieder geval 2 weken nadat je denkt je ovulatie te hebben gehad. Wie weet test je namelijk te vroeg...

Ik heb mijn eerste keer na drie weken getest en toen was het tweede streepje nog vrij onduidelijk. Meestal heeft je lichaam pas in of na de tweede week genoeg hormoon om te testen.

Maar goed, je kunt er ook 2 kopen, testen en als ie negatief is over een dag of vier nogmaals testen.

Succes, en laat je nog wat horen???

Liefs Sammy

Hallo Miepje! Ik heb op dag 24 getest en negatief. Dit was 14 dagen na mijn eisprong. Nu durf ik niet zo goed meer! Ik wacht nu minstens een week en dan probeer ik het maar weer. Dus als je nog kunt wachten, zou ik je dat aanraden! Hopelijk is het bij ons allebei raak... Suc6!

Hoi Miepje... nog een aanvulling. )Zou mijn vergeetachtigheid dan echt een zwangerschapsteken zijn?) Mijn temp is sinds de ovulatie ruim boven de 37 graden, terwijl mijn normale temperatuur er echt ruim onder ligt...

Dank je wel voor alle reacties.
Ik wacht tot volgende week en dan is het drie weken na de ovulatie en twee weken nadat ik ongesteld moest worden.
Ik laat het zeker weten.

Groetjes en duimen maar (ook voor jou anoniem)

Hoi Anoniem,

ik had vandaag zelfs 37,22 graden, terwijl ik altijd (gewone temperatuur) onder 36,50 zit.
Ik heb alleen geen verschijnselen. Ben niet misselijk, geen grote borsten, maar ik heb ook geen tekenen van ongesteldheid.
Afwachten maar he?

Gr.

Terug
Bovenaan