help

A

Anoniem

Guest
Een vraagje, en hopelijk kunnen jullie mij een antwoord geven.
Op 5 februari (3 dagen voor mijn NOD), kreeg ik in mijn afscheiding donker bruin bloed. Op 10 febr. (2 dagen na mijn NOD) werd ik echt ongesteld, helder bloed. Ik heb nog geen regelmatige cyclus, 1e 28 dagen, 2e 33 dagen, 3e 32 dagen, en nu 30 of 35 dagen. Mijn vraag is: hoe kan ik mijn vruchtbare dagen voor de volgende periode berekenen? Moet ik 5 of 10 febr. als uitgaansdatum nemen??
Hopelijk hebben jullie een antwoord of mening op mijn vraag. Alvast bedankt.
x Sandra D.

Je kunt je vruchtbaarheid makkelijk testen met een speekseltest die heet Maybe Baby. 97% zekerheid. Ik gebruik hem ook! Geweldig is dat. Tik op google Maybe baby in en je krijgt alle informatie die je wil weten.

Succes

Een ovulatietest van www.zwangerschapstest.nu werkt ook goed. Succes!
Liefs Waterman

De ovulatietest van Clearblue is ook oke, maar wel wat duurder.
Ook via babybrabbel.org kan je je ei uitrekenen. Heb het een keer gedaan en klopte met de test... dus lijkt me ook een redelijk alternatief.

Liefs Joanna

Hoi Sandra,
Een aantal dagen geleden zat ik met dezelfde vraag. Mij is verteld dat het 'oud bruin' nog bij je vorige cyclus hoort en dat je dus uit moet gaan van de dag dat het echt doorzet, dus in jouw geval 10 feb. Ik heb ook via babybrabbel.nl laten uitrekenen wanneer de vruchtbare dagen zijn. Aangezien jij de data ook goed bij hebt gehouden, kun je die invullen en dan krijg je een mooie kalender met overzicht wanneer je moetgaan klussen! Succes ermee, liefs, marieke

Terug
Bovenaan