help?????????

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik heb een dringende vraag?!!!!
mijn vriend en ik proberen al meer als een jaar zwanger te worden maar tot nu toe nix

kan liggen doordat ik een piekeraar ben en dat ik ongewild mijn vruchtbare dagen eerder of later heb

maar nu mijn vraag?

als me vriend en ik sex hebben gehad en hij is klaargekomen moet ik rennen naar de wc
omdat de sperma er gelijk weer uit loopt?????

is dit normaal of moet ik me heupen de lucht ingooien???????

wie heeft er hier ervaring mee?

een wanhopig stel?

Hoi Marietje

Ik ben voor het eerst op de site. Ik besloot in te loggen toen ik je vraag las.
Je doet er natuurlijk verstandig aan om het sperma er niet weer allemaal uit te laten lopen. Dus inderdaad met je bekken omhoog liggen. Ik heb ook al eens van iemand gehoord bij wie het ook niet wilde lukken. Dat ze toen een kussen onder haar billen deed tijdens het vrijen, zodat haar bekken schuin naar achter was gekanteld. Ze was toen vrij snel zwanger.

Ik zelf ga binnenkort stoppen met de pil. ik moet eerst nog op controle bij de dokter. Ik heb namenlijk een maagbandje, dus eerst toestemming vragen.

Ik wens jullie veel succes hopenlijk hebben jullie er wat aan.

groetjes Doortje

Het is  volgens mij  normaal dat het sperma eruit loopt als je meteen opstaat of zelfs als je gewoon blijft liggen. Dat heb ik ook altijd. Maar met een kussen onder je billen en je benen opgetrokken een kwartier blijven liggen helpt daartegen. Dat geeft de zaadjes  een beetje hulp in de goede richting!
Maar daarna loopt er natuurlijk alsnog een deel uit (als je naar de wc gaat), maar het helpt wel volgens mij!

Ik ga niet altijd naar de wc erna, maar blijf liggen, maar van anderen heb ik gehoord dat je na dat kwartier wel naar de wc moet gaan om te plassen, omdat je anders een blaasontsteking kan krijgen.

Succes! Groetjes,
Sandra

Terug
Bovenaan