Help!

A

Anoniem

Guest
Ik snap nu toch echt helemaal niets meer van mijn cyclus. Ik ben vandaag ongi geworden, terwijl ik dat ongeveer 2 1/2 week geleden ook nog ben geweest. het begon met twee dagen oud bloed verliezen, maar vanochtend zetten het in alle hevigheid door. De eerste twee keer had ik een cyclus van 35 en 31 dagen en nu dus veel korter. Kan het komen doordat ik 11 jaar de pil heb geslikt? Wie kent dit probleem en wat heb je toen gedaan? Wanneer mijn nieuwe NOD is weet ik nu dus echt niet meer.

Hoi Martine,

Tsjaa, dat is inderdaad raar.
Ik heb de pil ook lang geslikt (14 jaar). De eerste cyclus duurde bij mij 31 dagen, de tweede 30, de derde 25 en de laatste 2 duurden 27 dagen. Dus het heeft bij mij ook aardig geschommeld.
Ik hoop nu dat het regelmatig is en rond de 27 dagen blijft.
Jouw laatste cyclus was inderdaad kort (17/18 ?) dagen. Het kan zijn dat je in die cyclus geen eisprong hebt gehad. Dat kan wel eens voorkomen.
Er zijn vrouwen die heel lang moeten "afkicken" van de pil.... dat zou bij jouw misschien ook het geval kunnen zijn.

Heel veel groetjes en succes (probeer je niet al te veel zorgen te maken)

Suus (35)

Hoi Suus!
Bedankt voor je reactie, en ik hoop nu maar gewoon dat mn cyclus snel weer regelmatig wordt.

Terug
Bovenaan