HELP!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal zit al een tijdje op dit forum alleen schrijf niet zo veel berichten
maar kan nu wel wat advies gebruiken
ik en mijn man zijn al ruim 1,5 jaar bezig en was regelmatig overtijd en iedere keer als we een test deden dan als ie negatief was dan binnen 24 uur werd ik ongi maar nu had ik 22 juli ongi moeten worden en nog steeds nix maar heb laatste weken wel vaak krampen in me buik en voor de rest nix
maar we durfen geen test te doen en we hebben van de week slecht nieuws gehoord van de ha dat het zaad van me man niet goed is
help wie heeft hier ervaring mee

Hoi Marietje,

Misschien is dat zaad toch niet zo slecht van kwaliteit. Vrienden van ons konden om dezelfde reden ook moeilijker kinderen krijgen. Ze liepen inmiddels bij de gyn, en volgens hem was het vrijwel onmogelijk dat het vanzelf zou gaan. Ze kreeg een icsi-poging, die helaas mislukte. Ze moesten een paar maanden wachten, en laat ze nou ineens spontaan zwanger geworden zijn! Geen hormonen of niks aan te pas gekomen! Gewoon een goed zwemmertje. Inmiddels is hun zoon geboren. Je leest het goed, het kan best wel eens raak zijn. Ik hoop het voor jullie. En om zekerheid te hebben zul je echt moeten testen!
Ik ga voor jullie duimen!

Groetjes, Kat

Hoi Marietje,
Je bent toch al lang overtijd, was dat vorige keren dan ook zo lang?
Ik hoop voor je dat het misschien toch raak is geweest. Er hoeft maar 1 goed zaadje bij te zitten.Ik zal voor je duimen. Groetjes  

Hoi Marietje,,

Ik zou voor de zekerheid toch maar een test doen ,mijn vriendin had ook al langere tijd buikpijn alsof ze ongi moest worden en durfde ook niet te testen en nu blijkt ze zwanger te zijn.

In de medische wereld zitten ze er wel vaker langs dus mischien is het toch raak, eentje is voldoende voor een pracht van een baby

groetjes monique

ps. laat je wat horen

Hai   Marietje,

Ik hoop voor je dat het toch raak is!
Ik zou toch maar een test gaan doen want je kan het maar weten.
Zo in onzekerheid blijven is toch ook niks.

Ik ga voor je duimen en wat de andere al zeggen er hoeft maar 1 goed zaadje te zijn en het is raak!!!!!!!!!

Liefs Bibbi

Haai,

Ook ik ken in mijn zeer directe omgeving iemand waarvan gezegd werd dat de kwaliteit slecht was. Na een IUI poging was ze zwanger geworden alleen dit liep uit op een miskraam, vervolgens verder gegaan en zonder hulpmiddelen zijn ze nu zwanger en verwachten ze in oktober een kindje.

Tebbe

Ik ken niet van dat soort verhalen, maar het helpt me wel qua vertrouwen!!!! Wij zijn ook naar de ha geweest en mijn vriend wordt nu ook onderzocht. Spannend allemaal. Als daar niks uit komt, wordt ik doorverwezen naar een gyn. Wie heeft hier ervaring mee?

Terug
Bovenaan