help?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
ik zal me  even voorstellen, ik heet puk en ik kom uit heerhugowaard in noord holland.
mijn man en ik zijn sinds februari bezig om zwanger te worden, nou ben ik al die tijd nog niet ongesteld geworden maar ik weet dat dat door de pil kan komen.
nou heb ik verleden week ( om precies te zijn 27/07) 1 x een klein beetje bloed verloren bij het plassen ( echt heel weinig) en er zat een beetje aan het w.c.-papiertje en in mijn slip,de dagen hierna niks meer verloren, zal ik ongesteld geworden zijn?

oh ja en ik heb die week daarna ( dus afgelopen week) veel slijm verloren, wit slijm en nu heb ik nog wittig afscheiding, zal ik nou ongesteld zijn gewwest of niet?
ik heb ook ovulatietesten maar ik weet niet wanneer ik die het best kan uitvoeren.
ik temperatuur ook al.

nou ik hoop op een reactie van jullie.

liefs puk.

hoi puk

ik denk dat je binnen nu en twee weken eindelijk ongi gaat worden!!! als dat niet zo is zou ik even naar de HA gaan.

liefs janine

Hoi Puk,
Dan zal het er wel aankomen.  Heb je ook een opgezwollen gevoel en krampen?
Het is wel lang vanaf februari niet ongesteld anders zou ik toch anders even naar de huisarts gaan.
Groetjes van Suus

Nou Puk, ik was allang naar de huisarts gerend.
6 maanden niet ongesteld worden is wel lang hoor!!
Ik hoop voor je dat de boel nu op gang gaat komen, anders zou ik toch echt even langs ome Doc gaan.

Succes!

TeHa

hé puk,

ik heb ben ook nog niet ongesteld geworden sinds ik ben gestopt met de pil, maar bij mij is de oorzaak bekent het blijkt dat ik een te hoog prolactine gehalte heb waar ik nu medicijnen voor heb, het is denk verstandiger om naar de h.a. te gaan, misschien kan hij is vinden waar hij je tips voor kan geven of ook medicijnen, dan is het sonde van je tijd nu dat je aan het wachten bent.

nou veel succes hoor.

groetjes nathalie.

Terug
Bovenaan