help!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hai allemaal,
Ik heb al een paar dagen last van me onderbuik een soort gevoel of ik blaasontsteking heb, als ik loop en zeker al ga ik zitten[behalve niet bij het plassen ]ben nu net een kleine maand gestopt met de pil. is dit me ovulatie pijn? of is dit te laat ik was 3 oktober ongi 1ste dag tot 10 oktober laatste dag.hoe reken je een cyclus uit vanaf de eerste dag van je ongi of laatste ?hoe voelt ovulatiepijn ?veel vragen heb ik he ik hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes wendy

quote: wennie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-10-2005 15:08:05'));

hai allemaal,
Ik heb al een paar dagen last van me onderbuik een soort gevoel of ik blaasontsteking heb, als ik loop en zeker al ga ik zitten[behalve niet bij het plassen ]ben nu net een kleine maand gestopt met de pil. is dit me ovulatie pijn? of is dit te laat ik was 3 oktober ongi 1ste dag tot 10 oktober laatste dag.hoe reken je een cyclus uit vanaf de eerste dag van je ongi of laatste ?hoe voelt ovulatiepijn ?veel vragen heb ik he ik hoop dat jullie me kunnen helpen groetjes wendy

Hoi,
Jou pijn klinkt een beetje als de pijn die je kan hebben als je je eisprong krijgt, alleen zou dat dan erg laat zijn. Maar alles kan want je bent net met de pil gestopt.
Je cyclus reken je uit vanaf de allereerste dag van je menstruatie, je kunt je cyclus oa uitrekenen op babybrabbel.nl of predictor.nl.
Zelf voel ik mijn eisprong altijd heel duidelijk, het doet "zeer" een beetje zeurderig gevoel, ik voel het als ik ga zitten enorm. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Het kan wel een paar maanden tot een jaar duren voordat je lichaam ontpild is.
Succes.
Groetjes Rene

He Wendy,

Geeft niks hoor vragen mag altijd.

Ovulatiepijn voelt bij de meeste meiden hetzelfde als dat je ongi gaat worden/bent.
Niet bij iedereen is het hetzelfde en ook niet iedereen voelt het.

Je kan bij babbybrabbel je cyclus uitrekenen.
Moet je gewoon je ongi invullen en dan wordt het voor je uitgerekend.

Ik hoop dat je er wat aan hebt allemaal.

Liefs Bibbi

Terug
Bovenaan