HELP!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Volgens mijn vriend zijn mijn borsten de laatste weken voller geworden. Mijn vriend zit er ook vaak aan, zijn dan soms ook gevoeliger. Hij zuigt ook weleens aan de tepels, dan komt er soms wat vocht uit. Ik moet ook vaker naar de wc dan normaal. Vorige keer, 2 weken geleden, ben ik ongesteld geworden en ben daarna nog vrolijk met de pil gestart. Ik moet zeggen,we zijn regelmatig aan het klussen!!
Zijn dit voortekenen?

Wie kan me antwoorden geven.

Groetjes Babytje

Heey heey

Zou het niet handig zijn hiermee naar de dokter te gaan?
Maar begrijp ik het goed dat je de pil slikt en zwanger wilt worden?

Succes,

Groetjes Peggy

De pil is 99% veilig.
Dus jij kan die ene procent zijn die toch zwanger wordt.
Of je echt naam is Maria, dat kan ook nog.

Hoi,
ik begrijp het ook niet zo goed....ben je aan de pil terwijl je graag zwanger wilt worden?
Het kan inderdaad ook dat je zwanger bent geworden tijdens het pilgebruik...komt toch vaker voor dan we denken.
Ik zou anders gewoon even een test doen of inderdaad even langs de huisarts gaan.
Groetjes

Hoi hoi

Ik wil niet te bijdehand overkomen, maar toen ik 16 was dacht ik een keer dat ik door mijn pil heen zwanger was geworden... Ik heb toen natuurlijk uitgebreid met mijn HA gesproken, maar die vertelde dat de pil eigenlijk 100% betrouwbaar is, maar dat sommige dames zwanger worden omdat ze er een vergeten.

Ik snap idd ook niet precies wat je bedoelt, maar misschien heb je hier iets aan.
Liefs Annet

Terug
Bovenaan