help!!!!

A

Anoniem

Guest
haai,

ik dacht met zo'n onderwerp reageerd er vast wel iemand haha
even een vraagje over ovulatie testen....
ik snap er niks meer van...
op dag 10 begonnen met de ovutesten en er verschenen 2 streepjes maar de 1 wel lichter, dus negatief, dag 11 al iets donkerder en op dag 12 of 13 (weet het niet meer...)bijna net zo donker als die andere nog net ietsje pietsje lichter....
toch nog een paar dagen gedaan en de dag erna iets lichter en de dag daarna weer iets lichter...nou temperatuur ik er ook bij en heb nog geen verhoging in temp.....andere maanden zag ik een duidelijk verschil in temp...gister geen ovutest gedaan en vanochtend nieuwsgierig en toch maar weer 1 gedaan en die was weer wat donkerder dan de paar dagen ervoor....heeft iemand hier ervaring mee?ik zit nu dus op dag 17 maar heb vanaf dag 10 al 2 streepjes...wel al vanaf dag 12 een zeurend gevoel in mijn onderbuik, wat ik altijd heb rond eisprong...
ben aldoor wat misselijk vandaag en gister en beetje raar op de maag aldoor wat gammel....maar niet ziek ook geen buikgriep

ben ook ineens een kilo afgevallen, zou dat door elke dag sex komen?  hihi.

nou hoop op antwoord van een ervaringsdeskundige

liefs leetje 1981

Hoi leetje.

Wat een verhaal.
het word er zo niet makkelijker op zo te lezen.
Ik heb geen ervaring met temperaruren en ovulatietesten, dus kan je helaas niet helpen.
Ik hoop voor je dat er iemand is die je wel kan helpen.

Liefs, Sarah

Hoi leetje, misschien kan ik je een beetje helpen of de website van http://www.clearblue.info/nl/
Volgens mij kan je er van uitgaan dat het controlestreepje altijd donker is als de test goed is. Het andere streepje wordt steeds donkerder naarmate er meer van het ovulatiehormoon LH (luteïniserend hormoon) aanwezig is (24 tot 36 uur vóór de eisprong in hogere concentraties). Daarna wordt het streepje weer lichter, als dat LH weer afneemt.
Dus denk ik dat bij jou het LH op dag 12 of 13 het hoogst was en dus dag 14 of 15 je eisprong is geweest...

Ik hoop dat je goed geklust hebt rond dag 13, 14 2n 15 want dan ziet het er goed uit voor je.

Liefs

haai,

bedankt voor jullie reacties!
ik heb vanochtend nog maar een ovutest er tegenaan gegooid en nu was die even donker!!!!dus ga ervan uit dat  eitje nu binnen 24-36 uur komt!
we hebben heel goed ons best gedaan deze maand haha en gister toevallig even een dagje niet en vanochtend wel, dus perfect denk ik!!!!
wel spannend weer hoor!vind het trouwens wel apart dat die al 8 dagen 2 streepjes aangeeft die al aardig donker waren...misschien supereitjes?haha
ben wel blij met die ovutesten, anders had ik gedacht dat ik hem al gehad had, aangezien ik echt al vanaf dag 10 een zeurend gevoel in mijn onderbuik heb...
ben benieuwd hoe hoog mijn temp morgen is....
vanavond maar weer even flink ons best doen haha

nou doeggie

liefs leetje 1981

Terug
Bovenaan