Help!!!!

A

Anoniem

Guest
Ben een tijdje niet op de site geweest, omdat ik toch even wat afstand wilde, ik was er te veel mee bezig. Maar nu zit ik toch met een brandende vraag. Ik kan het dan ook niet laten om effe de berichtjes van andere te lezen en te reageren.
Maar goed, ik heb nu al 2 dagen een soort menstruatiepijn. Kan dit te maken hebben met de eisprong? Gaat dit gepaard met menstruatiepijn? Dit is me eerder nooit zo opgevallen, en ik lees bij andere dat de eisprong voornamelijk gepaard gaat met een stekende pijn links of rechts? Ik zit nu op dag 15, dus op zich zou het wel kunnen. Kan iemand me helpen? Ik gebruik deze maand voor het eerst de Persona, maar daar kun je de eerste maand nog weinig van zeggen.

Groetjes Mir

Hoi,
Het kan best dat wat je nu voelt je eisprong is, bij mij voelt het als een zeurderige buikpijn. Het duurt een paar dagen, soms voel ik het links. Ook als ik ga zitten voel ik het dan. Het steekt een beetje.
Succes
Liefs Rene

Hoi Rene,

Bedankt voor je snelle reactie!   Het is inderdaad een zeurderige buikpijn, ik ga er maar vanuit dat het met de eisprong te maken heeft.
Dat wordt dus klussen geblazen!!!!!!! hi hi hi

Mir

Terug
Bovenaan