Help!

A

Anoniem

Guest
Hai dames,

Ik ben een beetje gek aan het worden!

31oktober 2005 ben ik gestopt met de pil,werd 5 november dus door de pil ongesteld.

5 december kreeg ik mijn normale menstruatie was dus 3 dgn overtijd. normaal 28 dgn.
Ik kreeg rond de 17ste een beetje buikpijn (ongesteldheidsgevoel) dus nam aan dat ik het de ovulatie was,en heb 2x gemeenschap gehad de 18ste dus nu zou ik eigenlijk als ik uitga van 28dgn>  1 jan ongesteld moeten worden maar ik ben uitgegaan van 30 dgn >

dus 3 januari ging ik na de wc en moest dus plassen (sorry voor een lange uitleg, moet het echt even kwijt) toen had ik tus een beetje roze kleur bloed  (niet eens een druppel hoor)maar niet echt dat uit me kwam.. nou ik d8 ooh ik wordt ongesteld maar nee,  gister had ik het rond dezelfde tijd als  woensdag ook weer roze kleur bloed maar ook weer  niet op me  inlegkruisje en als ik nu na de wc ga is het wegggg??  het is nu al vrijdag.. pffff

Komt me menstruatie nog of  ben ik gewoon zwanger???
wie  kan me helpen???

Ik ben zoooo aan het stressen!

Liefs Aisha!

Hoi aisha,

Dat lichte bloed kan een innestelingsbloeding zijn, maar ook (oud) bloed dat komt, omdat het eigenlijk de tijd is.

De ene manier om het zeker te weten is een test!!

Succes!!

Liefs, grover

hoi aisha

mijn advies is ook....doe voor de zekerheid een test...
maar het kan ook idd oud bloed zijn. ik heb sinds okt mijn spiraaltje er uit.... en ik ben nou wel elke maand ongi(nou ja als je dat zo kan noemen, het is ook bijna niets 3 of 4 druppels en dat maar 2 dagen)
ik was/ben er altijd pas gerust om naar een test. dan heb je voor je gevoel duidelijkheid.

gr. lau

Ja ik moet me idd gaan testen, ik ga het volgende week doen ... ik wacht nog even af.

Maar lautje uit je mail heb ik begrepen dat het een paar druppels waren maar bij mij  niet eens 1 druppel! gewoon zeg maar beetje roze kleur. En de huisartsassistente die zegt als het om innestellingsbloed gaat moet het wel meer zijn dan 1druppel dusja.

maarja ik vindt het zo vreemd, je hoort verhalen van ja ik ben met de pil gestopt en het duurde 3 mnd voordat ik voor het eerst ongesteld ben geworden.. maarja was wel 3dgn overtijd dat ik voor het eerst weer ongesteld werd.. maarja d8 het komt nu wel goed.. maarja ben nu al dik overtijd.. ik snap alleen niet dat ik een beetje bloed heb gezien.. je kan het niet eens bloed noemen.. het leek wel rood/roze afscheiding...

pffff..

Hoi,

Uit je verhaal begrijp ik dat je nog maar net met de pil bent gestopt. Je cyclus kan daardoor behoorlijk van slag raken. Voorheen regelde de pil het, nu moet je lichaam het zelf weer gaan doen. Mijn advies is dus: blijf nog even afwachten.

Suc6 Bloempje

Terug
Bovenaan