help

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou ik heb even jullie hulp echt hard nodig!

ik ben 31 oktober 2005 gestopt met de pil. ik ben 5 november ongi geworden door de pil, ik ben 5 december ongi geworden (natuurlijke menstruatie) ik ben nog steeds niet ongi.

Als ik uitga van een cyclus van 28 dgn dan had ik op 1 jan'06 mijn nod dag maar nee hoor, ik ben uitgegaan van 30 dgn dan had ik toch echt 3 jan'06 mijn nod dag maar nog steeds niet.

ik heb op 3 januari in de ochtend rond kwart voor 11 een beetje rood/roze afscheiding/slijm (sorry sorry) maar geen bloed!
dit zelfde had ik ook 4 januari dezelfde tijd..

en dit had ik alleen maar 1x op een dag en toen was het weg ..beide keren.
dit kan ook geen innestelings bloed zijn want dan hoort er meer te komen zegt de huisartsassistente...???

Kan ik nu wel of niet zwanger zijn...i.v.m. met dat rood/roze kleur slijm/afscheiding...???

ik heb trouwens nergens last van (borsten, misselijkheid etc)

ik ben al 1x eerder zwanger geweest toen had ik het pas door toen ik rond de 6/7 weken zat.. en toen had ik pijn in me borsten kon niet tegen bepaald soort eten..

help .. liefs Aisha

Hoi Aisha,

Je bent nog maar net gestopt met de pil. Dus dit kan er allemaal bij horen. Ikzelf heb mijn eerste menstruatie na de pil pas gehad na 57 dagen. Als je zekerheid wil, test je toch even....succes...

D

pffffff ik kon niet meer wachten ik ben na de etos gegaan en heb een test gehaald.. maar negatief

ik ben zo verdrietig... echt!

ik snap niet wat die rot rode duivels.. uithangen..
maar ben nu 1 week overtijd..
kan het nog zijn dat ik... zwanger kan zijn.. nu is het negatief maar als ik over een paar dagen test .. en dan wel opeens zwanger ben..
heeft iemand dat meegemaakt??

Liefssss

Hoi!

Ik had bij je eerdere topic "help" van afgelopen vrijdag ook al een reactie geplaatst.... daarin heb ik ongeveer hetzelfde geschreven als degene hierboven.

Je bent immers nog maar net van de pil af en je lichaam moet er waarschijnlijk nog aan wennen dat je de pil niet meer gebruikt.

Doei doei Bloempje

...

Ok, voor alle duidelijkheid, vorige week ongesteld geworden. Nu zit ik in mijn vruchtbare periode, we zijn dus aan het klussen, stel je schiet raak dit keer en ik word de volgende menstruatie periode niet ongesteld....weet je dan al dat je zwanger bent. Ik bedoel zo kort op elkaar, dus dat je zeg maar 3 weken zwanger bent. Weet je dat dan al of?... Ik weet van ellende niet eens of ik mijzelf wel goed uidelijkheb gemaakt zo ;)
...

Hoi, hier ben ik nog even...

Ik zit even verder te lezen bij de nieuwe topics van vandaag en daar kwam ik ook een topic van jouw tegen. (heb het maar even gekopieerd naar hier)

Misschien moet je eens op deze site kijken: www.babybrabbel.org

Daar kun je een 'vruchtbaarheidskalender' invullen, hoef je zelf niet te rekenen.

Doei doei

...

Ok, voor alle duidelijkheid, vorige week ongesteld geworden. Nu zit ik in mijn vruchtbare periode, we zijn dus aan het klussen, stel je schiet raak dit keer en ik word de volgende menstruatie periode niet ongesteld....weet je dan al dat je zwanger bent. Ik bedoel zo kort op elkaar, dus dat je zeg maar 3 weken zwanger bent. Weet je dat dan al of?... Ik weet van ellende niet eens of ik mijzelf wel goed uidelijkheb gemaakt zo ;)
...

Hoi, hier ben ik nog even...

Ik zit even verder te lezen bij de nieuwe topics van vandaag en daar kwam ik ook een topic van jouw tegen. (heb het maar even gekopieerd naar hier)

Misschien moet je eens op deze site kijken: www.babybrabbel.org

Daar kun je een 'vruchtbaarheidskalender' invullen, hoef je zelf niet te rekenen.

Doei doei

Hoi Aisha,
Balen dat de test negatief is. Maar nu weet je 't tenminste. Kan me voorstellen dat je boos/verdrietig bent. Echt. Maar.......je bent nog niet ongesteld. Kan nog van alles gebeuren. Ik doe nu alsof ik een expert ben, maar weet er nog te weinig van. Ben zelf ook net begonnen met dit gedoe.

D

Terug
Bovenaan