<p>Ik ben een trotse mama van 2 kindjes. </p><p>Mijn zoon is 15 maanden en mijn dochter 5 maanden. </p><p>Mijn dochter is prematuur geboren bij 32 weken. Hebben 5 weken op de couveuse afdeling gelegen. Zelf ook erg slecht gelegen dmv placenta previa. 6 bloedtransfusies gehad en veel ambulance ritjes. </p><p>Na 1 week thuis te zijn kreeg ze last van ademstops. Ze heeft toen 2 weken op het intensive care gelegen aan de beademing. Ik had geen uur later meer moeten komen of ze had het niet gered. Uiteindelijk bleek ze het rhinovirus en het entero virus te hebben. </p><p>Nu nog lopen we nog veel in het ziekenhuis met haar. En hebben een hele hoop zorgen om haar en haar gezondheid. </p><p>Nu ben ik er deze week achter gekomen dat ik weer zwanger ben! Wat een schok! </p><p>Mijn man wilt het niet houden ivm mijn gezondheid en de gezondheid van de kleine meid. </p><p>Ik zit heel erg in twijfel. Ik ben bang dat een 3e kindje voor nog zoveel meer stress gaat zorgen en zal dat dan allemaal wel goed gaan. Toch wil ik het ook graag wel houden. Het is toch iets van ons en denk ik dat het ook zo gezellig kan zijn! Ik vind het een hele moeilijke keuze ook omdat mijn kindjes zo dicht op elkaar zitten. </p><p>Zijn er hier meerdere mama's met 3 kindjes die dicht op elkaar zitten? En hoe gaat dat dan bij jullie? </p><p> </p><p>Ik weet dat ik hier misschien ook slechte reacties op kan krijgen omdat ik het kindje misschien wil laten weg halen. En omdat er misschien wel een hoop vrouwen zijn waarbij het niet lukt. </p><p> </p>