Help!

<p>Ruim 6 weken zwanger en sinds vanochtend heel licht bloedverlies bij het afwegen. Schrik me rot. Heb al een keer miskraam gehad maar dat ging vooraf met veel buikpijn. Nu geen buikpijn. Ben zo onzeker.... volgende week pas echo.</p><p>Geen pijn maar wel bloedverlies, kan dit alsnog in een miskraam uitlopen??? </p>

Zal toch even contact opnemen met huisarts..
geen innestelingsbloed?!

sterkte .. weet hoe het voelt!
had het zelf ook, maar bleek oud bloed te zijn dus hoefde geen zorgen te maken 

Hi, 
Ik had helaas ook eerst veegje bloed. Geen krampen, niks. Toen verdwenen langzaam mijn symptomen. Kon ook nog niet naar verloskundige, was pas 5 weken. Toen week later heel vroeg in de ochtend met 6 weken begonnen de helse buikpijnen. Half uur heb ik liggen creperen van de pijn. Geen bloedverlies. Dit kwam pas einde van de middag na het verliezen van het vruchtje. 
Ik wil je dus niet bangmaken, echt niet, maar iedere zwangerschap en iedere miskraam loopt anders. Je leest zo vaak dat meiden bloeden en een gezonde zwangerschap hebben. 50% loopt uit op een gezonde zwangerschap bij bloedverlies. Houd je daaraan vast!! Stay positive. 

Bedankt voor jullie berichten. Verloskundige gebeld, die denkt dat er een bloedvaatje is gesprongen en dat ik me (nog) geen zorgen hoef te maken. 
als het bloeden of buikpijn erger wordt dan terugbellen....
duimen, duimen! 

Terug
Bovenaan