<p>ik hoop dat jullie me willen helpen, helpen met wat ik moet doen.</p><p> </p><p>ik ben moeder van 26 jaar en heb 2 schatten van kinderen. Helaas vroeg gescheiden van hun papa omdat hij agressief was. Nu heb ik sinds een jaar een nieuwe relatie. De kinderen zijn dol op hem. Nu is er een kinderwens van hem, dat wist ik. Ik zou zelf ook nog wel een kindje willen. </p><p>Ik ben gestopt met de pil , en we zouden wel zien of het gebeurd. Nu twee weken geleden vertelde hij dat hij gegokt heeft, hij dit ook eersder heeft gedaan en een verslaving heeft. Ik schrok hier enorm van.. en weet niet goed wat ik nu moet.</p><p>Omdat we samen ook een huis zouden gaan kopen en hij zijn schulden die hij had voordat hij bij mij kwam zou aflossen voordat dat zou gaan gebeuren had ik hier afspraken over gemaakt. Hij is twee maanden terug ontslagen, had gelukkig een nieuw baan al snel maar is hier laks. Hij kreeg geld van zijn oude baan dat hij zou aflossen. Nu heeft hij dat geld en meer vergokt... </p><p>ik weet niet goed wat ik miet doen.. ik wil geen huis kopen op dit moment omdat ik niet financieel aan hem verboden wil zitten. Ik weet niet hoe ik hem moet helpen en of zijn verslaving wel geholpen kan worden.. ik ben gestopt met de pil en wat als ik nu zwanger zou zijn... wat zouden jullie doen? </p>