Help!!

<p>Ik weet nu sinds drie dagen dat ik zwanger ben en ben ruim 4 weken. Nu heb ik af en toe ongesteldheid kramp rechts onder en soms juist weer steken links. Ik maak me echt zorgen en weet niet hoe ik kan genieten tot aan de eerste echo 24 januari . Hoe doen jullie dit?</p>

Ik weet niet of er vrouwen zijn die echt genieten het eerste trimester. Ik lees hier alleen maar onzekerheid en kon me er heel goed in herkennen. Alleen heb ik totdat ik het kindje ging voelen hele erge onzekerheid gehad door constant bloedverlies tot een met 15 weken. 
Steken e.d. horen er wel bij. Je baarmoeder is flink aan het werk en de banden worden al opgerekt. Daar  krijg je ook pijn van. 

zolang je geen bloedingen hebt, kan je er eigenlijk vanuit gaan dat alles ok is. En ook een (lichte) bloeding hoeft niet direct te duiden op een miskraam. 
Zoals hier boven al genoemd horen steekjes en krampjes er bij. Je baarmoeder is flink aan het werk en gaat groeien. Ik had dit bij beide zwangerschappen ook in het begin. Af en toe zo'n kramp dat ik amper kon opstaan. Alles ok :) Probeer je niet te veel zorgen te maken. Stress is ook niet bevorderlijk voor de zwangerschap.. (ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan)

Terug
Bovenaan