help!!!!!!

A

Anoniem

Guest
      Hallo allemaal,

Ik word echt gek hier heb eigenlijk zaterdag mijn nod maar ik hield het niet meer uit heb dus vanmorgen een test gedaan haha (beetje vroeg)maar hij was dus ook negatief maar ik heb gewoon dat gevoel dat ik zwanger ben heb beetje zure oprispingen en me temp is ook best hoog eergister 37 gister 36,9 en vandaag 37,1 wat nu ik heb hier echt de bale van wil het zooooooooo graag
liefs van een depri meisje

jeetje meid ik voel helemaal met je mee
heb zelf precies het zelfde
zit nu op dag 31 en heb gister in een opwelling getest                        NEGATIEF helaas
maar nog niet ongesteld
ga zondag weer testen maar de hoop is mij hierdoor wel een beetje in de schoenen gezakt begrijp dus heel goed hoe je je voelt

succes xx

ik had het zaterdag moeten worden en ook al getest negatief maar ook zure opspringen en opboeringen we wachten maar weer af succes

Hai,

Ik had zondag ongi moeten worden en ben het ook nog steeds niet.
Heb eerder deze week ook al getest, negatief.
Maar ga het morgen nog maar eens proberen.

groetjes en succes met afwachten

Hallo

Nou ik heb morgen ook mijn nod maar mijn geduld raakt ook aardig op hoor. Heb inderdaad ook een beetje het idee dat ik zwanger ben maar ja je lichaam kan je zo voor de gek houden met alles. Wel telkens raar (soms opgeblazen gevoel) in mijn onderbuik gehad sinds maandag en last van mijn borsten (steken en vervelend gevoel als je ergens tegen aangaat, niet pijnlijk ofzo). En vandaag joh, tot twee keer toe barste ik zo ongeveer in tranen uit om iets wat helemaal niet zo erg was. Heel appart, heb dat nooit. Maar goed nog even afwachten tot morgen en als ik niet ong. wordt wil ik zondag testen.

Liefs en ook nog even geduld

Marian

Terug
Bovenaan