help

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik ben deze ronde begonnen met ovulatietesten om te kijken wanneer mijn eisprong is, maar nu heb ik iets vreemds. Eergisteren maar 1 streep, gisteren een tweede streep bijna net zo donker als de andere, vandaag weer maar een streep. Hebben jullie dit ook weleens gehad of zouden mijn hormonen niet goed zitten? Dit is mijn derde ronde. Eerste ronde 32 dagen, tweede 39 en nu zit ik alweer op dag 24. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ben ook aan het temperaturen. Deze is ook nog niet verhoogd dus het is niet zo dat ik mijn ei al gehad heb.

groetjes mo

hallo mo
helaas kan ik je niet helpen
ik ben ook pas sinds deze ronde met ovulatietesten bezig, dus ik heb ook nog niet echt ervaring
ik hoop dat iemand je een antwoord kan geven waar je wat aan hebt
veel succes

liefs ikjes

Hoi,

Ook ik heb dit gehad, maar weet niet wat dit betekend. Als ik het goed begrijp ben je na 24 dagen pas gaan testen? Als dat zo is , is dat erg laat. Start voortaan op dag 10 en doe elke dag bv uit je werk de test, dan krijg je pas een goed beeld.
Ws heb je de eisprong op dag 24 al gehad,

GR SOFIE

Ben op dag 11 al begonnen met testen, dus heb al veel testen versleten. Als mijn temperatuur binnen een paar dagen stijgt weet ik dat het mijn eisprong was, maar vindt het raar dat de testlijn niet zo donker was als de controlelijn. Volgens de gebruiksaanwijzing is het dan niet je eisprong. Wacht nog maar af

groetjes mo

Terug
Bovenaan