help

A

Anoniem

Guest
Hoi dames

Ik heb vanmorgen een test gedaan. Er was gelijk 1 streep te zien. Toen ben ik me gaan aankleden en toen ik tien minuten erna keek was er een lichtere tweede te zien. Heb ik te lang gewacht met kijken of ben ik echt zwanger? Ben bang dat ik me te blij gaan maken, maar heb nog nooit een tweede streep gezien

groetjes mo

hoi
2de streep is volgens mij gewoon zwanger anders doe je over paar dagen nog 1
groetjes maaike

hoi,
sorry maar maak je niet te blij want dat kan ook van te lang wachten,ik heb dat zelf ook wel eens gehad en toen was het toch neg.anders moet je de digitale van clearblue kopen,die is gelijk duidelijk zwanger/niet zwanger. ik koop deze nu altijd.maar ik hoop natuurlijk voor jou dat ik het mis heb!!!!
succes er mee,we horen het wel
groetjes romy

Hoi

Romy je had gelijk hoor. Vandaag ben ik wat bloed verloren dus de r.d. zijn in aantocht. Vind het wel heel jammer, maar had dat al in mijn achterhoofd gehouden. Dus nu op naar ronde 4

groetjes mo

De rode duivels en daar wordt weer ongesteld zijn mee bedoeld

quote: mo123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2006 18:54:24'));

Hoi

Romy je had gelijk hoor. Vandaag ben ik wat bloed verloren dus de r.d. zijn in aantocht. Vind het wel heel jammer, maar had dat al in mijn achterhoofd gehouden. Dus nu op naar ronde 4

groetjes mo

hoi,
ooooo wat jammer!!!!!!ik had zeker geen gelijk willen hebben hoor,liever had ik het fout gehad!!!nou wellicht de volgende ronde positief blijven hoor
groetjes romy

Terug
Bovenaan