???????????? Help!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik zit met een probleem, kom er niet uit...
Heel verhaal... Wij hopen op een tweede kindje.
Ik wa 1 januari ongi. Toen dus volgens mijn normale cyclussen NOD op 29 januari. Toen niks. Op 1 febr beetje ongi, niet veel. één dag, toen een dag niks, toen nog een halve dag. Toen niks meer. Test negatief.
Nu al paar weken (ongeveer 3a4) telkens beetje buikpijn, misselijk, jeuk, hartkloppingen, moe.
Ik weet echt niet meer wat ik hier nu van denken moet! Die ongi was zó raar! En die klachten wordt ik ook gek van.
Wat moet ik doen? wie o wie weet er raad??
Ik voel me zó onzeker!

Ik zou nog een keer en test doen, of naar de huisarts gaan, je ongi kan gewoon een ongi geweest zijn, maar toch kan je zwanger zijn, en zijn meer vrouwen die de eerste maanden nog een klein beetje bloed verliezen.

Wel wat aan doen en niet in onzekerheid blijven zitten, is niet goed voor je.
Sterkte
LIefs Kyrabella

ik zou ook voor de zekerheid een test gaan doen. wet je in elk geval waar je aan toe bent. succes en hoop voor je dat ie positief is!!

Jou verhaal komt mij onztettend bekend voor.

Ik had mijn nod op 2 feb. en werd pas op 5 februari ongi. 2 dagen veel  last weinig bloed, toen 1,5 dagen niets, wel last. toen weer een dagje weinig bloed.
Maar nog steeds klachten. Pijnlijke borsten, raar gevoel in mijn onderlijf, vreemde smaak. Ik ben gek op koffie verkeerd met extra melk, maar nu even niet!!!

Wat ik wel heb, zijn 2 negatieve tests en een antibioticumkuurtje omdat ik een infectie schijn te hebben. De kuur is vandaag afgelopen, maar de klachten zijn er nog steeds.

Wat hebben wij vrouwen het toch moeilijk!!!! hihi
Groetjes Noelie

Bah, bah, bah, ik wordt gek van mezelf. Testen durf ik niet goed, vind dat ook telkens zo veel kosten en daar ben ik zelf en manlief niet zo blij mee...
Ben vreselijk snel in tranen, zelfs als ik iets leuks ga vertellen...
Ik zit te denken om toch een keer de assistente van de HA te bellen en het verhaal voor te leggen. Wat zou ze zeggen?? Ik denk, ff testen... Nog maar even over nadenken dus voor ik bel.
Is het verantwoord om te wachten tot de volgende NOD? Of moet ik nu al met vanalles rekeing gaan houden? Ik weet nl niet echt hoe snel het vruchtje vanalles van mij mee zou krijgen?? Ik bedoel van bijv filet american, brie  ofzo. Dat zeggen ze toch altijd dat je dat in de zwangerschap beter niet kunt eten??
Ik hoop dat jullie hier wat meer van af weten en het met me willen delen...

Terug
Bovenaan