help!

<p>gisteravond hadden ik wn mn man t gezellig gemaakt en ben nu 7dpo </p><p>had al 2 dagen last van kramen alsof ik ongesteld moet worden maar na gisteravond was de pijn zo hevig dat ik niet meer wist wat ik met de pijn aanmoest kon zelfs niet lopen of zitten </p><p>mn afscheiding is ook anders dan normaal </p><p>normaal gesproken is t wit nu doorzichtig slijmerig </p><p>zitten nu in ronde 15 </p><p>wie heeft dit ook mee gemaakt ?</p><p> </p>

Hoi
Ik heb iets soort gelijks gehad, kon niet meer lekker zitten en staan was al helemaal een ramp.wilde toen zo het liefste in elkaar gedoken zitten. Zo pijnlijk was het. Dit heeft bij mij een paar uur gedeurd en daarna was het ook weer over. 
Achteraf bleek dit mijn eiersprong geweest te zijn.

Hoi
Ik heb iets soort gelijks gehad, kon niet meer lekker zitten en staan was al helemaal een ramp.wilde toen zo het liefste in elkaar gedoken zitten. Zo pijnlijk was het. Dit heeft bij mij een paar uur gedeurd en daarna was het ook weer over. 
Achteraf bleek dit mijn eiersprong geweest te zijn.

mn eisprong is al geweest heb ovulatie testen gebruikt en die waren vorige week zaterdag zeker positief 
bij mij waren de krampen zelfs zo erg dat ik r een dokter voor wou bellen zoveel pijn 

Ik herken het ovulatieverhaal wel: ik heb ook wel eens krom gelopen van de pijn, ook zelfs gedacht om de huisarts te bellen. Achteraf ook gerealiseerd dat het mijn eisprong was... Maar als je zeker weet dat die al achter de rug is, geen idee helaas!

Oh nog een toevoeging op die gedachte: de afscheiding die je beschrijft is wel passend bij een eisprong... Weet je het echt heel zeker van de test? Want al het andere dat je beschrijft past dus wel in het plaatje.

jaa ik weet t heel zeker van de test de testlijn was donkerder vele malen dan de controle lijn z'n duidelijke ovulatie test had ik bog nooit gehad 

Terug
Bovenaan