help?????????

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen, ik heb een vraag!!
ik ben nu 3 dagen overtijd, ik heb normaal gesproken een cyclus van 28 of 29 dagen!!
maar nu heb ik wel iedere keer wat buikpijn en wat rozig slijm bij het afvegen ( soms) sorry  kan het dan toch dat ik zwanger ben?? al heb je wat rozig slijm , vanmiddag had ik een klein stukje( sorry) bloed ( oud) bij het afvegen?? ik weet het niet meer hoor, wij zijn nu 25 maanden bezig met proberen zwanger te   raken, maar normaal als ik ong moet worden dan heb ik effe wat licht en dan meteen volle bak een paar uur later!!
maar nu wordt het alleen minder!! ik weet het echt niet meer?? ik durf echt geen test te doen op dit moment!! omdat ik al 24 keer een knal tegen me kop heb gekregen!!
ik wil eigenlijk maandag een test doen als ik dan nog niet ong ben!!
ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
doei doei,
groetjes wendy

Lieve Wendy,

Ik kan je niet helpen. Maar het is wel zo dat je lichaam signalen afgeeft die je eerder niet hebt gehad, dus het kan wellicht een goed teken zijn.

Ik hoop het voor je wat je wacht al een hele tijd en elke keer de teleurstelling.... Ik gun je dat je het deze keer aan de andere kant mag meemaken.

Liefs
tallke

he meis,

ik weet precies hoe je je voelt!!!!!
ik ben nu 11 dagen overtijdt en ik durf dus ECHT geen test te doen!
heb ook al weet ik veel hoeveel negatieve tests gehad!
ik ben zo bang dat hij idd weer negatief is!!!
ik heb tegen mezelf gezegt, als ik 2 weken overtijdt ben dan ga ik een test doen!!!
ik hoop dat je hier iets aan hebt...
nou, sterkte en we horen het wel!!

veel kusjes angela

Terug
Bovenaan