help......

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden.

Ik moet even mijn hart luchten hoor.
We zitten namelijk in   2e ronde en hebben een nuchtere instelling van we zien wel hoe het loopt.We gaan er dus echt niet vanuit dat het snel lukt zeg maar.

Maar nu ben ik al 2 dagen misselijk.Ik kan wel eten zonder dat het eruit komt (niet veel maar toch)maar het misselijke gevoel zeurt de hele dag door.Ik ruik ineens ook bepaalde geurtjes veel sterker.
Heb verder geen buikpijn het rommelt allemaal een beetje.
Ik wil het graag gooien op de voorbereiding van de RD,maar weet het niet zo zeker.
De vorige ronde ben ik gewoon ongie geworden zonder misselijkheid en rommelingen in mijn buik.

Ik vind het even moeilijk hoe ik nu moet denken.
Moet ik gewoon denken dat ik ongesteld ga worden(volgende week zondag)of moet ik er een beetje op hopen dat dit zondag niet gebeurd.

Heel veel liefs
Petra

he hallo, ik zou het niet weten, ik heb de zelfde instelling als jij maar toch had ik in het begin voor al de eerste 2 rondes ook miiselijkheid, ook al ben je bewust niet bezig, toch misschien onbewust en kan je lichaam heel erg voor de gek houden, ik zal als ik jou was gewoon ff af w8 en pas testen als je een week a 2 weken overtijd ben, ik weet niet hoelang je gestopt ben met de pil, als je nog maar net gestopt ben dan heb je kans dat je lichaam moet wennen en dat je gewoon aan het ontpillen bent , ik weet niet of dat bij jou het geval is, ik hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen bent, ik hoop voor je dat het raak is xxxxxxxx

suzette

lieve petra

ik heb nog maar heel weinig ervaring en zit in de tweede ronde voor ons eerste, en eigenlijk ook heel nuchtere instelling. nou ja, WAS van mijn kant maar IS niet meer. ik merk dat ik er toch meer mee bezig ben dan ik dacht te zijn en zo was het dus voorige maand een beetje een teleurstelling om ongesteld te worden. nou weet ik heus wel dat het nog maar de eerste ronde was en dat je dan gewoon niet op zo veel mag hopen maar stiekem doe je het toch en omdat het allemaal zo nieuw is stel je je er van alles bij voor. enfin, ik voelde me ook steeds misselijk en was moe, zere telpels etc etc. maar om een lang verhaal kort te houden, ik denk dat je je beter op het negatieve voor kan bereiden en als het dan toch raak blijkt te zijn is de verassing en het geluk alleen maar groter toch? hier in engeland zeggen ze: stay on the safe side...

liefs, tabatha

bedankt voor jullie snelle reactie meiden.

Lieve tabatha

Ik heb het net andersom dan jij.Ik was er de eerste ronde dus heeeeeeeel erg veel mee bezig en voelde elk pijntje en dingetje.
Deze ronde ben ik er helemaal niet mee bezig geweest en nu voel ik me zo raar?!
je hebt helemaal gelijk hoor eerst maar van het negatieve uitgaan en dan kan het altijd beter worden.Zo is mijn instelling normaal ook maar ik kan op dit moment even mijn gedachten niet op een rijtje krijgen.Voel me gewoon even niet mezelf zeg maar.

En Suzette ik denk ook dat jij gelijk hebt hoor.
Het is natuurlijk de 1e ronde helemaal zonder pil dus dat zal zijn uitwerkingen ook wel hebben verwacht ik.

Ik kan alleen wel zeggen dat ik liever misselijk ben omdat er een kindje komt dan misselijk zijnomdat ik over een week ongesteld moet worden.

Wel heel fijn dat ik even mijn hart kan luchten voel me dan niet helemaal alleen.

liefs Petra

he meis, je staat er nooit alleen voor, hier kan je leuke en minder leuke dingen vertellen en zeggen, als je een rot dag hebt schrijf het ff van je af doe ik ook, hahahha maar hoelang ben je al gestopt met de pil dan?

even voor de duidelijkheid zit nog in ronde 4 mijn cyclus is heel onregel matig,de laatste was 40 en nu zit ik morgen op dag 50, dus ja testen helpt niet want heb er 2 gedaan allebij negatief, dus w8 lekker op de rd hahaha, liever niet maja, is niet anders,

greetz suzette

Ik ben pas in februari met de pil gestopt dus ik kom net kijken zeg maar.
En ik verwacht ook dat het allemaal door het ontpillen komt,maar het voelt allemaal zo vreemd en zo anders als dat ik normaal ongi zou worden zeg maar.
Ben nu voor de 3e dag misselijk opgestaan en dat vind ik zo raar.

Heb nu sinds vanmorgen ook af en toe wat buikkrampjes.
Dus ik denk dat ik inderdaad gewoon op de RD wacht.
Ik ga nu dan dus ook pas mijn eerste ongi zonder pil krijgen.

Het klinkt misschien vreemd maar heb de afgelopen 2 jaar al zoveel nare dingen meegemaakt dat ik een beetje te veel hoop op nu eens snel goed nieuws.

Ben misschien te ongeduldig.

Liefs Petra

he hallo ik snap je ff niet eerste berichtje wat je schreef zeg je ben ik ronde 2 en ,nu zeg je dat je nu pas de eerste ongi krijgt zonder pil? maar als dat zo is zit je in ronde 1, je begint pas met ronde 1 als je gestopt bent met de pil, dus ik snap je ff niet? kan je me dat ff uit leggen, ik hoop echt voor dat het raak is maar stel er niet veel voor, kweet niet hoelang je de pil slikte? maar ik had dat ook in het begin, wel die instelling maar toch wil je het heel graag, ik geef je 1 tip het moet geen opsessie worden, dus het is moeilijk maar toch anders lukt het niet, ik ken iemand die was 10 jaar getrouwt, en der man had al kinderen maar het lukte niet, dus ze d8 dat het aan haar lag, toen is ze gescheiden( niet daar door hoor) en toen kreeg ze een andere vriend, ze slikte de pil niet meer omdat ze toch d8 dat ze geen kinderen kon krijgen, en ja hoor ze was plotseling zwanger, dus kan van alles gebeuren

greetz suzette

he suzette

Ik ben inderdaad met de 2e ronde bezig, nadat ik gestopt ben met de pil ben ik gewoon ongesteld geworden en nu moet ik het weer worden.
Maar bij de eerste maand zonder pil,wordt je toch nog onder invloed van de pil ongesteld.
En dat bedoelde ik.

Wel heel erg leuk zeg voor die vriendin.Dat noem je nou terecht een grote verrassing als het je overkomt.
Ik was er ook niet zoveel over bezig hoor met zwanger worden maar omdat mijn lichaam nu zo raar is is het wel wat moeilijker om er niet over na te denken.

liefs petra

Terug
Bovenaan