help

A

Anoniem

Guest
hoi hoi daar ben ik maar weer ff

ik heb een vraag ik ben dus 23mei met de pil gestopt nu heb ik ongeveer een week gelede mn ei gehad en we hebben zeg maar een week echt goed gewiebeld
nu heb ik al sinds na mn ei elke keer het gevoel dat ik ongi moet worden maar dat kan niej is pas over ongeveer 9dgn ook moet ik veel plassen en ben sinds gister ook elke keer heel moe wie kan me helpen en kan dit betekenen dat ik zwanger ben?

groetjes patricia

Hey!

Ja zou natuurlijk best kunnen dat je zwanger bent. Je zal niet de eerste zijn die de 1e (toch??) ronde zwanger raakt. Ik hoop het voor je. Als dat het niet is, dan kan het natuurlijk ook nog met ontpillen te maken hebben. Ik las vanmorgen ergens dat je dat ongigevoel na je eisprong nog een paar dagen kan hebben. Ik heb (denk ik) afgelopen week mijn ei gehad en heb ook nog steeds een ongigevoel. Krampjes onderin mijn buik en rug. Ik moet als ik het zo'n beetje goed heb berekend, maandag 25 juni ongeveer ongesteld worden. Ik hoop dat dat dus niet zo is natuurlijk.
Nou succes ermee!!

Gr Terremoto

heej terremoto haha ik weet hem nu eindelijk ja we moeten dus ff afwachten pff wachten word ik gek van haha

Hoi Patricia,
Als je nog 9 dagen tot je NOD moet, dan kan het eigenlijk bijna niet zijn dat je nu al zwangerschapsklachten hebt. Pas na de innesteling gaan de hormonen waar ke "ziek" van wordt opspelen. Vaak plassen komt door de oprekking van de baarmoeder en ook daar is het nu nog een beetje te vroeg voor.
Ik heb geen idee of er vrouwen zijn die al wel zo vroeg klachten hebben, dit is slechts boekjes-wijsheid.
Wel weet ik uit eigen ervaring dat je lichaam je zo ontzettend kan bedonderen.

Je kan niet meer dan afwachten. Probeer er gewoon niet veel bij na te denken ( ja ik weet hoe moeilijk dat is), anders kan de teleurstelling nog groter zijn als het niet zo is.
Natuurlijk hoop ik dat je straks lekker positief test.

Succes met afwachten.

Groetjes Anoek

hm ja dat is ook weer zo ik weet ook niej hoor ik was er ook eigenlijk niej veel mee bezig maar ja voel me gewoon al anders dit is mijn banner

groetjes

heej anouk

nog ff over de hormonen vanaf de dag dat het eitje genesteld en bevrucht is kunnen er al veel dingen veranderen in je lichaam ga maar een googlen en dan zwangerschaps hormonen in typen dus het kan wel degelijk zo zijn dat je meteen wat merkt

Je bent net gestopt met de pil toch? Ook daar kan je je anders door voelen. Ik wil je echt niks ontnemen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar mijn ervaring met je delen. Ik voelde me vorige ronde ook echtanders, ondanks dat ik al een tijdje gestopt was met de pil, maar bleek niet zwanger te zijn.

Afwachten, meer kan je niet doen, hoe frusterend het ook is meid.

Groetjes

Terug
Bovenaan