Help

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik heb hulp nodig.
Heb een zeer onregelmatig cycles, maar krijg altijd een paar dagen naar mijn eisprong gespannen borsten. Nu ben ik 2 weken geleden (dus toen had ik al zo'n 2 1,5 week gespannen borsten) ongesteld geworden ,althans dat dacht ik.....eerste dag verloor ik een beetje (erg donker bruin) 2e dag in de ochtend bijna niks en de middag vrij heftig helder rood en de 3e dag hetzelfde de 4,5 en 6e dag ben ik niks meer verloren, terwijl ik normaal zeker 6 dagen ongesteld ben. Nu heb ik nog steeds erg gevoelige, harder borsten en tepels.
Verder heb ik geen klachten voel me prima.
Wat kan dit zijn.......wat moet ik doen? Ben ik toch zwanger? Herkent iemand dit.....?

Alvast thnx
Liefs me

Hoi Snoepje

Waarom doe je geen test.
Dan weet je het zeker.

Groetjes Joyce

Hallo,

Ik heb elke ronde tussen mijn eisprong en ongi opgezette, pijnlijke borsten gehad en iedere keer dacht ik dat het raak zou zijn, maar toch kwam mijn ongi iedere keer weer. Ik weet zelf niet hoe het komt, maar deze ronde heb ik het voor het eerst niet. Ik snap het eerlijk gezegd ook niet goed, maar het lijkt er op dat jij dit nu ook hebt. Waarschijnlijk is je eisprong nu geweest, twee weken na je laatste ongi. Mij ongi duurde soms maar twee dagen, terwijl ik het normaal langer had. Ik heb wel getest maar negatief. Misschien kun je ook een test doen voor je eigen gemoedsrust. Dan weet je zeker of je wel of niet zwanger bent.

Liefs Yvonne

Hey dames,
Ja misschien moet ik wel testen.....maar heb er al zoveel gedaan en vind ze eigenlijk veel te duur en het is telkens nee.....door mijn zeer onregelmatige cycles....(echt er is werkelijk geen touw aan vast te knopen) ben ik heel onrustig en doe je dus sneller een test. Ik baal ervan.

Ik had gehoopt dat iemand hier ervaring mee had....nou we wachten het af.
Ik hou jullie op de hoogte.

Bedankt voor jullie hulp.

Liefs
van Mij

kijk even op www.sensitest.nl daar kan je o.a. zwangerschapstesten kopen die niet zo duur zijn!

Terug
Bovenaan