help

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben nieuw hier en heb een vraag

wij zijn bezig voor ons eerste kindje al een half jaar nu. ik had een week geleden ongesteld moeten worden en ben het dus niet toch testte ik negatief vandaag. heb hele zere borsten en ben emotioneel. ik ben erg in de war nu vooral omdat ik nu net hoor dat een ander nu zwanger is ( en als blijkt dat ik dat ook ben dan zijn we even ver) waarom was de test negatief bij mij en ben ik niet ongesteld?????????

Heb je normaal een regelmatige cyclus? Als je ongi wordt, kan je ook evengoed klachten hebben die bij een zw.schap kunnen horen. Ik heb ook altijd pijnlijke borsten bijv.
Het kan ook zijn dat je nog te weinig hormonen in je lijf hebt om pos. te testen. Misschien over een paar dagen nog maar een x testen??

succes ermee!

Ik heb pas positief getest met 10 dagen overtijd. Tot 14 dgn is nog mogelijk, dus ik zou idd over een aantal dagen opnieuw testen. Ik heb ook weleens gehoord van iemand die na 2,5 weken pas positief testte, al is dat natuurlijk wel uitzonderlijk.

Heel veel succes!

mijn cyclus is erg regelmatig ben in januari gestopt met pil en heb elke keer cyc van 28 dagen. heb nu ook geen ong klachten wel een rommelende buik niet te stoppen honger gevoel en dus mijn borsten. ook wat krampen in mijn buik. ben nu 8 dagen overtijd. er is nog geen enkel streepje te zien. ik ben erg bang dat ik teleurgesteld wordt

Hallo,

Ik heb afgelopend maand hetzelfde gehad. 2 testen gedaan maar gaven negatief aan. Ben toen op dag 37 alsnog ongi geworden. Waar het aan ligt, geen idee.

Maar je leest ook wel eens verhalen van mensen die negatief testen op hun NOD maar later blijkt dat ze toch zwanger zijn....hopelijk geld dit voor jou ook.

Succes

Groetjes Marleen

helaas vandaag ongesteld geworden na 10 dagen. heel verdrietig geweest maar me er bij neer gelegd op de volgende ronde dan maar

Terug
Bovenaan