A
Anoniem
Guest
Lieve babyliefhebbers!
ik dame van 22, schoolkinderen vervoerster heb een probleem
mijn vriend en ik zijn nu 5jaar bijelkaar en sinds eind juli hebben wij samen een huis gekocht,nu is de verbouwing nog niet klaar, alleen ik woon er wel alleen...hij wil niet in de rotzooi zitten maar slaapt wel bijna elke avond bij me...nu is het zo mijn babyhormonen beginnen erg op te spelen dit heb ik nu al 2jaar...eerst kon ik het nog wel negeren maar nu niet meer...en hoop dus dat ik zwanger word...overal zie ik kinderwagens en baby's en moet ik naar kraamvisite en krijg ik een baby in me handen gedrukt en dan word het alleen maar erger, maar nu komt het mijn vriend wil nog geen kinderen en hij is al 25jaar! ik vind het erg dat mijn toekomstige kinderen oude ouders krijgen omdat ik dit heb gezien van me eigen ouders...dus heeft iemand een idee hoe ik hem kan overhalen?waar hij mee zit is dat ik epilepsie heb en hij is bang dat het erfelijk is maar dat ga ik uitzoeken door te laten testen in utrecht...maar hij heeft elke keer wel een excuus...ik vind het ook zo naar om het expres te doen....en doe dat dan ook niet, dus ik probeer hem elke keer te verleiden en zeg dan dat ik me pil vergeten ben...maar zodra ik erover praat word hij erg kwaad en zegt dan dat we het er zovaak over hebben gehad...nu moeten we wel binnenkort naar de relatie psycholoog en dan kan ik het er daar over hebben...dit is meer om andere redenen waarvoor we daar zijn niet om onze relatie zeg maar
maar goed heeft iemand anders tips voor mij?zoja mail mij dan want ik kan alleen thuis me email lezen via me mobiel en kan dan niet op deze site komen...
alvast bedankt!!!
liefs sandy