Help

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Wij zijn bezig met een tweede kindje. Nu hebben we al een dochter van 4.

voor het laatst ben ik 21 maart ongesteld geweest, nu op 4 mei geen teken van rd, maar wel een zeurend gevoel in mijn onderbuik, moe, honger enz. Meerdere testen gedaan maar ze blijven negatief (kruidvat, Etos en dipstick). Wel herkenbaar met mijn eerste zwangerschap dit ook ervaren. Midden december al Zwanger voor de kerstdagen en oud en nieuw getest maar bleven negatief. Pas in januari positief getest.

Nu lees ik hier op de site over een bepaalde gevoelige test, wie kan mij aan de naam helpen?????? Misschien dat deze wel wat uit wijst, ben er   moedeloos van. Herkent iemand dit????

groetjes

Als ik jou was zou ik nog even wachten want alle testen zullen moeten opkleuren bij HCG in je urine. Misschien dat het bij jou iets langer duurd voordat je het kan zien. Twijfel je nou erg dan is de beste weg even naar de ha te gaan en laten testen hoeveel hormonen er in je urine zitten dan weet je het zeker.

Ik weet wel dat Clearblue goed is (erg prijzig)maar ik denk dat je daar net zoveel resultaat mee hebt als die andere merken.

Maar het is aan je zelf wat je wilt natuurlijk veel succes en ik duim voor je dat je zwanger bent!!!!

groetjes quinta

Hey hallo sliek80,

Je moet de clearbleu test hebben ( digitale) die kan je al gebruiken 4 dagen voordat je menstruatie op komst is.. in het venster staat dan zwanger of niet zwanger.

Als er wel zwanger staat komt een minuut later ook in beeld hoelang geleden de bevruchting tot stand is gekomen.

Veel succes....

Liefs mirjam

Denk ook dat ik misschien te weinig HCG aanmaak in het begin of ik ben gewoon echt niet zwanger.....Maar het duurt zo lang. Elke keer weer in spanning op de w.c.  wel of niet........Denk dat ik dan toch nog maar even afwacht.

Al wordt mijn humeur er niet beter op hihi.

Hoi

Mijn verhaal is heel herkenbaar met die van jou
ik had dat bij de eerste zwangerschap ook

alle testen waren negatief en bij de huisarts ook
tot ik een inwendig onderzoek kreeg en daar uit bleek dat
ik al 8 weken in verwachting was
en de eerste test die postief
aangaf was met 3 maanden

nu gaan wij voor de 2de en hier maak ik ook weer hetzelfde mee
testen zijn negatief en bij  de huisarts dus ook
nu moet ik deze maand nog afwachten en dan weer naar de huisarts
eind van deze week maar weer even testen ik heb gehoord dat de test
van de kruidvat heel gevoelig is.

mijn laatste menstruatie was in feb, maar het is zeker lastig dat je niet weet waar je aan
toe bent en er altijd maar rekening mee moet houden dat je je menstruatie kan krijgen

heel verhaal, wens je heel veel succes en geduld

groetjes

Kruidvat test al gedaan was ook negatief.
Kijk het nu maar gewoon aan, mocht ik eind van deze maand nog niet ongesteld zijn dan maar naar de huisarts.

Hallo

Dit is een bekend verhaal voor me.
Ik had vorige week maandag mijn ongi moeten hebben maar niets (gelukkig).
Zaterdag cb digitaal test gedaan durfde eigenlijk niet maar oke helaas negatief.
Tot nu toe nog steeds geen ongi wel vamorgen heel ienie mienie licht rose gehad even maar daarna meteen ook niet meer.
Mocht het morgen nog niets zijn dan nog maar een testje er tegenaan gooien heb deze x bij de apotheek gehaald daar vertelde de man ook dat het hormoon u pas echt kan beginnen te groeien of hoe zeg je dat haha.
Een kennis van me had percies hetzelfde pas een positieve test bij 3 maanden.
Dus we blijven hopen.

Succes zal ook voor jou duimen!!
Liefs Schuerke

quote: schuerke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-05-2009 14:02:12'));

Hallo

Dit is een bekend verhaal voor me.
Ik had vorige week maandag mijn ongi moeten hebben maar niets (gelukkig).
Zaterdag cb digitaal test gedaan durfde eigenlijk niet maar oke helaas negatief.
Tot nu toe nog steeds geen ongi wel vamorgen heel ienie mienie licht rose gehad even maar daarna meteen ook niet meer.
Mocht het morgen nog niets zijn dan nog maar een testje er tegenaan gooien heb deze x bij de apotheek gehaald daar vertelde de man ook dat het hormoon u pas echt kan beginnen te groeien of hoe zeg je dat haha.
Een kennis van me had percies hetzelfde pas een positieve test bij 3 maanden.
Dus we blijven hopen.

Succes zal ook voor jou duimen!!
Liefs Schuerke

Wel fijn om te weten dat ik dus niet de enige ben. Cb ook negatief.
Nu maar gewoon afwachten, koop me arm aan die testen.
Duimen dus....duim ook voor jou mee

Terug
Bovenaan