<p>Hi allemaal, </p><p>Dit is mijn éérste zwangerschap en natuurlijk heel erg blij dat ik een zoontje mag gaan krijgen. Nu ben ik 36+3 dagen zwanger, en merk ik dat ik het steeds zwaarder vind worden zowel lichamelijk als psychisch. Ik heb 4 jaar een relatie en woon 2 jaar samen met mijn vriend van 31, nu is het zo dat ik steeds depressiever word en het gevoel heb er helemaal alleen voor te staan. Van de 4 jaar loop ik al 3 jaar te jojoën met zijn cocaïne verslaving dan is hij er een hele tijd vanaf en hebben we weer trajecten gevolgd en dan heeft hij weer een terugval. Voordat ik zwanger werd (ons is overigens verteld dat het niet natuurlijk zou gaan dus waren wij er ook niet mee bezig) heb ik heel erg getwijfeld of ik wel verder wilde gaan met de relatie. Ik ben zelf een ontzettende binnenvetter en praat daarom nergens over. Nu is het zo dat hij met oud een nieuw weer een terugval heeft gehad ik zelf had dit nooit verwacht hij is heel erg goed met kinderen en wilde niets liever dan kinderen dus dit kwam als een enorme klap binnen ook om zo het jaar te gaan beginnen zwanger en een vriend die niet te vertrouwen is. Wij doen thuis testen en elke keer als ik weer een test wil doen word meneer verkeerd en moet ik hem weer vertrouwen. Maar dat vertrouwen is er gewoon niet waardoor ik sterk het gevoel heb dat ik mijzelf en de kleine moet beschermen door weg te gaan. Omdat ik er heel erg onzeker van word en erdoor op mijn tenen loop. Het word zo erg dat ik soms met gedachtes loop om uit het leven te stappen zo alleen voel ik me. <br /><br /></p><p>ik weet ook gewoon niet meer wat ik moet doen, ook omdat niemand hiervan af weet. </p>