Help

Lieve dames,
Kan ik een positieve ovulatietest hebben ook al slik ik de pil? Domme vraag misschien maar weet wel dat die ook positief uitslaat als je zwanger bent en ik dus net met middagurine een positieve in handen had

in principe heb je bij correct pilgebruik geen ovulatie, die wordt juist tegengegaan door de pil. LH hormoon, wat een ovulatietest meet, zet de eisprong in gang.
Vraag 1: waren de twee streepjes echt even donker, of was de teststreep zelfs donkerder? Alleen dan is die ook echt positief. Vraag 2: waarom niet gewoon een zwangerschapstest doen? Dan heb je sowieso meer zekerheid :)

Het was een cb smiley test dus die hoef ik niet af te lezen. Ja dat dacht ik dus dat als je pil gewoon gebruikt dat dat niet kan. Daarom dus. Ja ga ff na winkel denk idd

Het zou niet moeten kunnen maar als je de pil niet dagelijks ook hetzelfde tijdstip inneemt word de betrouwbaarheid ook minder.
Zelf ben ik ook zwanger geweest tijdens pilgebruik. Alleen wist ik dit niet en kreeg ik een miskraam waar de navelstreng aan zat. Dus het kan zeker.

Succes met de zwangerschapstest en hou ons op de hoogte. Ben benieuwd

Ik begrijp niet zo goed waarom je in de weer bent met ovulatie testen en zwangerschapstesten terwijl je de pil slikt.. Je bent meestal aan de pil om een zwangerschap te voorkomen.

[quote quote=10464697]Ja, ik zou ook een zwangerschapstest  proberen! Waarom had je een ovulatie test gedaan?[/quote]

Die had ik toevallig nog in huis en die geeft ook aan als je zwanger bent. Dacht laat ik es testje doen omdat zo moe was. Bij beide zwangerschappen ook gehad namelijk

Terug
Bovenaan