Help!

<p style="text-align: right;">Hoi lieve dames ! <br />In februari mijn eerste miskraam gehad dus sinds dien best wat onregelmatig ! <br /><br /></p><p>heb op 3 juli een positieve ovulatie test gehad , nu heb ik al sinds vorige week vrijdag heel licht bloedverlies ( ene dag wel andere dag niet ) meestal in de ochtend alleen bij afvegen .. vandaag een test gedaan en die was helaas negatief .. wel mega gevoelige tepels , heel moe en kleine steekjes in mijn onderbuik .. </p><p>zou het een late innesteling zijn of zou mijn menstruatie gewoon niet door zetten ? <br /><br /></p><p>Hoop dat iemand zich hierin herkent </p><p>veel liefs </p>

Hoi Soofje, Dit zou best een innesteling kunnen zijn hoor, want dit vind meestal plaats na 9dgn. En als je berekend 3jul + 9 = 12juli en de ovulatie vind bij een positieve test plaats binnen 48u dus zou je uitkomen op 14juli. Dus vandaar dat ik denk dat dit best een innesteling kan zijn! En dat is dan niet een verlate innesteling. Ik ga voor je duimen! Succes..

Het kan wel... Maar de meeste mensen testen 12 dagen na de ovulatie wel positief als ze zwanger zijn. Wil je hoop niet wegnemen, maar het is veel waarschijnlijker dat je cyclus gewoon wat van slag is en dat je menstruatie nog komt. Ik duim natuurlijk wel voor je dat het om een zwangerschap gaat. 
Ik heb trouwens altijd krampjes, misselijkheid, zere borsten rond eisprong en menstruatie. Daar kan het ook gewoon bij passen helaas. 

Hoi ik denk het ook niet hoor ! Heb al sinds vorige week vrijdag lichte afveeg .. en idd anders had ik al wel postief getest .. zondag had ik wel pas een stille smiley bij de cb test .. alleen Action test was wel donker ..
kunnen alleen maar afwachten 
liefs van mij en bedankt voor je reactie 

Terug
Bovenaan