HELP!!

Goedemorgen!

Ik ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Sinds twee dagen licht roze/bruine afscheiding, nu net ineens volledig rood!!

Moet ik mij zorgen maken? Is dit een teken van een miskraam of is er niks aan de hand?

Er is een kans dat het erbij hoort en alles goed gaat. Er is echter een vrije grote kans dat het misgaat, is ongeveer 50/50 volgens mij mbt bloeden tijdens eerste trimester helaas, dus ja niet erg fijn en geruststellend maar ja ik zou er dus wel rekening mee houden dat het niet goed zit misschien. :)

Goede morgen 
ik heb dit 2 weken precies het zelfde mee gemaakt eerst ook bruin licht roze en daarna helder rood..Ook geen buikkrampen of grote stolsels verloren maar helaas wel een miskraam ? succes en sterkte hoop dat het voor jou goed gaat komen 

Hi! 
Ik heb dit tijdens mijn eerste zwangerschap ook gehad, was toen ook heel bang dat het mis zou gaan. Een vriendin van mij is gynaecoloog en zij zei: zolang het bloed niet vloeit kan dit gebeuren. Je baarmoeder is volop bezig, daar kan soms een bloedvaatje bij knappen. 
Bij mij heeft het een paar dagen aangehouden, zonder te vloeien. Af en toe een beetje bloed dus. En nu ligt er een meisje van 1,5 jaar lekker te slapen, kerngezond :)
Ik hoop het beste voor je! 

Terug
Bovenaan