Help!!

<p style="text-align: left;">Ik heb van de week ook al een bericht geplaatst. <br />ik ben 5/6 week zwanger. Sinds zaterdagavond ontdekte ik bloed uit mijn vagina en tijdens het plassen. <br />zondag is dit erger geworden gepaard met krampen en stolsels, echt veel bloed met grote stolsels en kleine slierten bloed. Dit de volgende dag net zo. Opgegeven moment kreeg ik echt steekjes in mijn baarmoeder met krampjes, hoefde geen pijnstiller gebruiken voor de pijn. Gisteren is de bloeding iets minder geworden en nog kleine stukjes stolsels. Ik heb uiteraad contact opgenomen met mij HA en verloskundige, beide zeggen afwachten. Vandaag minder bloed, tijdens plassen is het meer roze maar wel stukjes kleine stukjes en beetje stolsels. Maar ik merk nu wel weer krampen, niet heel heftig maar wel aanwezig. In de ochtend was ik vorige week nog iedere dag misselijk, maar dat is niet meer. Ik heb nu het gevoel van opgeblazen gevoel in de ochtend. Iemand ervaring hier mee? </p>

Ik zou de verloskundige vragen voor een echo om te kijken of alles goed is. Geen ervaring zelf maar dat is het advies wat ik het meeste lees

Ik denk afwachten, ik ben bij de verloskundige geweest toen ik 7 weken was en zag echt bijna niks, dus kan me voorstellen dat ze met 6 weken helemaal niks zien en niks met zekerheid kunnen zeggen.. Sterkte in ieder geval!

Dit klinkt helaas als een miskraam. Als je je echt ongerust maakt, dan kun je de verloskundige nog een keer bellen maar ik ben bang dat zij weinig voor je kunnen doen. Volgens mij maken ze geen echo als er zulke duidelijke klachten zijn omdat er dan niks te zien is

sterkte met het verlies aller eerst! Ik heb zojuist ook bloed laten prikken, omdat ik bang ben voor een bbz. Ik heb een echo gehad alleen op de buik en daar was al niks meer op te zien. Bloeden is voor nu wel gestopt, nouja alleen nog bruin bloed. Niet zo veel meer als voor heen 

Terug
Bovenaan