Help!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.. ik had mijn pil vergeten in mijn laatste pilweek en ben de week nadien in mijn stopweek gewoon ongesteld geworden die zondag in mijn stopweek 28/06 heb ik onveilig gevreeën maar ben de dag nadien wel een map gaan halen en gewoon terug verder mijn pil ingenomen gelijk anders nu zit ik terug in mijn stopweek en gisteren avond had ik een slijmerige dikke bruine afscheiding ook voelt mijn buik zo raar en zijn mijn borsten soms gevoelig ik moet normaal gezien nu vrijdag 29/07 ongesteld worden ik hoop zo hard dat ik niet zwanger ben want ik merk dat mijn geurvermogen ook sterker is of dat kan een gedacht zijn maar ik maak me zoveel zorgen kan iemand mij aub helpen?
 
In principe is in de laatste week een pil missen geen probleem, volgens de bijsluiter.
Maar de pil biedt geen 100% garantie dus bij wijfel gewoon testen.
 
Zou ook binnenkort een test doen, kans is erg klein dat je 1 dag voor de verwachte menstruatie je eisprong had, maar de morning after pil werkt vaak niet dus voor zekerheid een testje

Zo’n morning afterpil kan ook jouw cyclus door de war gooien en als het niet gaat zoals je gewend bent kan het ook daardoor komen
 
Ja inderdaad na het innemen van die map ellaone trouwens heb ik ook enorm lang felle hoofdpijn gehad, ik hoop zo dat ik niet in verwachting ben.. :/ stel dat mijn regels nu uitblijven mag/kan ik dan maandag gelijk terug beginnen met een pilstrip?
 
Als ne menstruatie uitblijft dan doe je een zwangerschapstest, zou even met de huisarts overleggen wanneer je weer met je pil kan starten. Mocht je toch zwanger zijn en je pas later positief testen dan weet ik niet of de pil schadelijk is voor de baby. Maar de kans is erg klein dat je zwanger bent, zou wel je komende maand even een condoom gebruiken
 
Terug
Bovenaan