Help :(

Hallo,
Wij zijn gestart met ivf,
Sinds een kleine twee-tal weken starte ik met menopur injecties, deze week 4x op controle geweest en gisteren 23u30 mocht ik ovitrelle toe dienen, zondag vind namelijk de pick-up plaats..
het zit zo dat ik gisteren met zware migraine mijn bed ben in gekropen en om de 1 of andere reden mijn wekker niet gehoord heb om de ovitrelle toe te dienen ;(.. ik ben om 4u20 wakker geworden en natuurlijk volle paniek! Ik heb onmiddelijk de ovitrelle toegediend maar ben zo bang dat dit effect zal hebben op de verdere behandeling… ik zoek nu al een uur naar wat antwoorden maar op het internet vind ik die niet echt.. ik bel om 7u onmiddelijk naar mijn Gyneacoloog want om 7u35 moet ik daar zijn voor een bloedafname.. iemand een idee of dit een groot nadeel kan hebben? :(
 
Wat ik er tijdens mijn traject van begrepen heb is dat het nogal nauw luistert hoe laat de ovitrelle wordt gezet, vanwege de ‘eisprong’ die wordt veroorzaakt waardoor alle eitjes in het midden van hun blaasjes los liggen en ze makkelijker op te zuigen zijn. Geen idee wat dit nu voor de punctie betekent, ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan