Help ;')

Momenteel ben ik al 3 dagen overtijd maar toch geeft men test negatief aan... Nog iemand gehad? Heb ook zowel een klein gevoel in men onderbuik dat er iets is ook men onderrug doet niet echt pijn maar wel lastig. Ook denk ik een inesteling gevoeld te hebben een 6 dagen na men eisprong.als ik maandag nog geen maandstonden heb ga ik naar de dokter maar hoor graag jullie ervaringen ?
 
Ik snap dat je het heel graag wilt maar zou toch nog even afwachten. Heb je altijd een regelmatige cyclus? Ik heb zelf nooit de innesteling gevoeld wel had ik in begin van me zwangerschap veel buikpijn het  is nog te vroeg om nu al echt klachten te voelen en dat kan ook je menstruatie zijn. Dat wij bezig waren was ik ook soms later dan gepland waarschijnlijk door alle stress maar werd ik toch ongesteld
 
Normaal heb ik een regelmatige cyclus dus daarom is het allemaal zo spannend haha en ook de klachten zijn anders dan men maandstonden wat dus ook al raar is... 
 
 
Hoe zeker ben je van je eisprong? Want als je om wat voor reden dan ook een latere eisprong hebt dan word je ook later ongesteld. Alleen als je ovulatietesten hebt gedaan (of een echo) heb je enige zekerheid over wanneer je eisprong is geweest. Ik denk zelf dat het niet per se nodig is om al naar de dokter te gaan maar dat je prima nog even kan afwachten of je menstruatie komt of je toch een positieve test in handen krijgt. Maak je je zoveel zorgen? 
 
Echt zorgen maken niet echt maar ben normaal heel regelmatig en dan nu ineens 4 dagen overtijd maarja mss heb je gelijk nog even afwachten en ik zie wel verder dan 
 
[quote quote=10604888]Echt zorgen maken niet echt maar ben normaal heel regelmatig en dan nu ineens 4 dagen overtijd maarja mss heb je gelijk nog even afwachten en ik zie wel verder dan[/quote]
Het kan zijn dat je eisprong deze cyclus om wat voor reden dan ook later is (stress, ziekte). Heb je ovulatietesten gedaan? Anders kun je namelijk nooit echt zeggen dat je overtijd bent
 
Terug
Bovenaan