Help

Hoi allemaal.

Dinsdag erachter gekomen dat ik zwanger ben, doordat ik al bijna 2 weken over tijd was.
Nu zit ik met het volgende.
Mijn vriend en ik zijn vrij avontuurlijk, en hebben vandaag 2 weken geleden een trio gehad.
Hierbij is mijn vriend klaar gekomen in mij, de ander niet.
Omdat ik nu enorme stress krijg hiervan en niet weet hoelang ik al zwanger ben.
Mocht het niet van mijn vriend zijn wil ik het namelijk absoluut niet houden.
Mijn laatste menstruatie was ongeveer 6 weken geleden.
Hoe groot is de kans dat dit kindje gewoon van mijn vriend is?

Helaas kunnen wij daar geen uitsluitsel over geven, je kunt namelijk ook zwanger raken door voorvocht. Je kunt een vaderschapstest overwegen. Ik wens je sterkte en wijsheid in de komende periode. Veel succes!

Girl die opmerking hoef je geen eens antwoord op te geven!
Ik heb de prikpil en die clear blue zei toch echt zwanger

Aantal jaar uit elkaar met mn ex maar he je kent de uitspraak.
We hebben wel een goeie band samen en om de dieren die bij hem gewend waren heb ik die van mij daar gelaten en ook daarom nog altijd contact gehad.
Had voor het geval dat nog een MAP genomen dusja het kan echt gewoon allemaal

Ik heb tijd geleden nog in een gesprek gezegd dat ik denk ik niet nog een keer (ja nog een keer die door de pil heen) abortus zou overwegen.

Nou dit geval weet ik het ook niet ik ben er zondag achter gekomen. En heb vaderdag nieuws even laten wachten tot maandag ochtend.

Zijn gedachten geen idee nog ik ook niet. We hebben er nog niet een gesprek over gehad om te laten landen voor er uitspraken heen en weer gaan. Ik stress me kapot

Hoi allemaal.

Dinsdag erachter gekomen dat ik zwanger ben, doordat ik al bijna 2 weken over tijd was.
Nu zit ik met het volgende.
Mijn vriend en ik zijn vrij avontuurlijk, en hebben vandaag 2 weken geleden een trio gehad.
Hierbij is mijn vriend klaar gekomen in mij, de ander niet.
Omdat ik nu enorme stress krijg hiervan en niet weet hoelang ik al zwanger ben.
Mocht het niet van mijn vriend zijn wil ik het namelijk absoluut niet houden.
Mijn laatste menstruatie was ongeveer 6 weken geleden.
Hoe groot is de kans dat dit kindje gewoon van mijn vriend is?
Doe trouwens clear blue weken indicator
Die telt vanaf bevruchting

Terug
Bovenaan