Help

HELP, HELP,

Een beetje vies praatje maar ik had net met het afvegen een lange doorzichtige sliet slijm. Wat is dit??? Is het erg???
Ben nu 8 weken. En heb verders geen pijn of bloed ofzo.


Groetjes Liz
 
zucht soms wordt ik weleens moe van zulke vragen. Waarom zou het kwaad kunnen? Je hoeft je pas zorgen te maken als je bloed verliest met heftige pijn, en dan nog hoeft er niets aan de hand te zijn.
Slijm zul je waarschijnlijk vaker krijgen, wat het is weet ik niet eens precies, het boeit me ook niet eens.
Echt niet zo in paniek meteen!
 
Hoi Liz,

Een gewone doorzichtige/witachtige sliert slijm kan geen kwaad hoor. Niets aan de hand. Het is wat anoniem zegt zolang er geen bloed aan te pas komt is het volgens mij allemaal wel in orde. Alleen de anoniem heeft waarschijnlijk zelf nooit geen onzekerheden gekend of is nooit zwanger geweest want anders reageer je niet zo, je kan toch wel gewoon antwoord geven sjonge zeg. Laat maar lullen..
Maar als je zwanger bent i.v.m. je hormoonhuishouding kan je meer afscheiding krijgen dan normaal het geval is kan geen kwaad hoor. Alleen als het een andere kleur heeft dan wit/doorzichtig en het ruikt een beetje kun je een schimmelinfectie hebben maar die kan heel goed bestreden worden en dan is er nog nix aan de hand hoor en bij twijfel altijd je vk bellen daar zijn ze immers voor en je niet af laten schepen met een voor jou niet bevredigend antwoord ook voor in de toekomst niet. Als je je twijfels hebt dat heeft waarschijnlijk iedere zwangere. Gewoon van genieten en je proberen niet zo druk te maken hoor! Nou veel plezier verder met je zwangerschap.

Groetjes massie 25 wkn
 
Hoi Liz

Nou ja wat die anoniem heeft snap ik niet. Dit forum en al die anderen is juist om vragen te stellen en je ei kwijt te kunnen. Dus trek het je niet aan, blijkbaar heeft ze erg last van d'r hormonen!
Mocht je afscheiding inderdaad een andere kleur krijgen en klontjes erin raadpleeg dan echt ff je huisarts of vk! Ik heb het nml ook gehad en ging gepaard met erge jeuk, een pil en een zalfje en je bent er weer vanaf. Er is nix om je voor te schamen dus vraag alles wat je wilt weten hoor!
Ik ben nu 32 weken en heb ook al vanalles mee gemaakt en wil graag andere onzekere zwangere vrouwen helpen daarmee.( voor zover ik kan natuurlijk)
Dus onthoud; vragen staat vrij en blijf er niet mee lopen!

Succes verder met je zwangerschap

Heel veel liefs Ellen
 
Ha inderdaad zeg, gewoon je vragen en onzekerheden kenbaar blijven maken hoor, zelf vind ik het ook prettig als ik een probleem heb die bij anderen heel herkenbaar is en dus geen zorgen hoef te maken.
Anoniempje heeft gewoon last van haar hormonen, ook daar ga jij last van krijgen, dus :)
Ik denk net als de anderen dat je je geen zorgen hoef te maken over die slijmsliert!!

fijne zwangerschap verder!
groetjes Karin
 
Terug
Bovenaan