help

hallo allemaal
Ik ben nu al zo`n twee weken over tijd. Ik heb in totaal twee testen gedaan en allebei waren ze negatief. Ik ben toen naar mijn huisarts geweest toen ik de eerste test deed maar hij zei dat het te vroeg was. Hij zei de ik de volgende week weer eentje moest doen die was ook weer negatief. Nou moet ik over een week een echo gaan maken. Mijn vraag is nu kan ik nou wel of niet zwanger zijn. IK heb af en toe weg van die krampen die je krijgt bij je menstruatie. Ik ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet hoe het voel. Is het het normaal om krampen te krijgen en is het normaal dat het zo lang duurt voor dat je het weet of je nou zwanger ben of niet. IK heb ook gevoelige tepels.Wie heeft dit ook mee gemaakt en kan mij helpen.
 
Bij mij is door spanningen mijn menstruatie zelfs een keer overgeslagen! Ik had toen ook ontzettende krampen maar door de spanning wilde de menstruatie niet doorzetten...
 
Hoi Anoniem
Nou das ook toevallig. Ik heb precies hetzelfde. Ik ben ook 2 weken overtijd. Ben 1 jaar geleden gestopt met de pil. heb steeds een regelmatige cyclus van 30 of 31 dagen. Heb na 1 week test gedaan die was negatief. heb toen huisarts gebeld en die zei me dat ik moest afwachten en een week later weer een test moest doen. Afgelopen maandag heb ik 2e test gedaan en die was weer negatief. Ik ga zo weer huisarts bellen. Ik weet het ook niet meer. Heb geen spanningen gehad ofzo....
Ik ben heel erg moe en heb steeds een raar gevoel in mijn onderbuik gehad.
Ik ken een meisje die 2 testen negatief had en na 19 dagen overtijd weer een test deed en die was wel positief....het kan dus toch.....en dit soort verhalen heb ik meer gelezen....
Mijn huisarts vertelde me vorige week dat het 2 dingen kunnen zijn: 1. zwanger. 2. zwnager geweest maar niet doorgezet en dan moest ik ongesteld worden.......Ik ben dus niet ongi geworden.....
Ik houd je op de hoogte!! Ik bel mijn huisarts zometeen.