help!!!!

Hoi Allemaal,
Ik zit nu al een paar dagen mee te lezen en ben steeds erg blij met alles wat ik lees. Ik dacht altijd dat ik de enige was....

Ik heb een vraagje:
Ik ben nu 1 jaar geleden gestopt met de pil. Heb steeds een cyclus gehad van 30 / 31 dagen. Dus erg regelmatig. Ik ben nu 17 dagen overtijd. Ik heb na 1 week overtijd te zijn een test gedaan. deze was negatief. Ik heb toen de ha gebeld en ze zei dat ik moest afwachten en na nog een week weer een test moest doen.(ze zei dat ik of zwanger ben of misschien zwanger was maar dat het niet heeft doorgezet) Ik heb de tweede test afgelopen maandag gedaan. Deze was weer negatief. Maar ik ben nog steeds niet ongi. Ik ben wel heel erg moe en heb steeds een rommelig gevoel gehad in mijn onderbuik.
Vandaag ga ik weer de ha bellen. Ik word gek van het afwachten. Ik wil het nu gewoon weten. Misschien een bloed test....maar is die wel 100% zeker?
En weet iemand hoelang het duurt voordat je ongi wordt als je misschien "zwanger" bent geweest maar het niet heeft doorgezet?
Ook heb ik vaker gehoord dat mensen een test deden maar dat die negatief was maar uiteindelijk toch zwanger waren. Er was zelfs een meisje dat ik ken die 2 negatieve testen had en na 19 dagen overtijd weer een test deed en die was wel positief.....
Wat denken jullie?

Ik hoop dat jullie willen reageren....want ik word gek van onzekerheid...
 

hallo

bij mij waren de testen ook negatief en ongi werd ik niet.
ik ben naar de gyn toe verwezen om bloed te laten prikken en toen bleek ik dus wel zwanger te zijn en dat al twee maanden.
ik zal gewoon aan je ha vragen voor een afspraak bij de gyn die kan meer dan de ha.
vorig jaar werd ik ook niet ongi en toen bleek ik niet zwanger te zijn en voor ik weer ongi werd was drie weken later.
ikhoop dat je er wat aan hebt en veel succes veder.
 
denk je dat wij helderzienden zijn ofzo? wij kunnen toch ook niet via het beeldscherm in je buik kijken?
dit moet je maar verder met je huisarts afhandelen. of naar de gyn. vragen om een echo ofzo.
suc6 ermee.
 
Nou...die Anoniem van 12.24...daar letten we maar ff niet op ....

Ik wil je wèl te woord staan hoor, eerste Anoniem !
Ik heb hetzelfde gehad en ik heb schijnbaar exact op de dag af 1 maand overgeslagen (had ook gewoon een regelmatige cyclus). Ook 3 negatieve testen verder .. de HA verzocht me toch ff af te wachten en ja hoor,ik had ineens een keer een cyclus van 2 x 28 dagen. Heel frustrerend. Uiteindelijk ben ik na een aantal maanden (na wat er gebeurde) toch zwanger geworden. Het blijft een kwestie van afwachten, maar ik zou zeker de gyn etc. waarschuwen. Succes ermee !!
 
Terug
Bovenaan