help

hallo
ik ben 12 maart voor het laatst ongi geweest wanneer moet ik dan weer ongi worden volgens mij morgen 16 april of niet. Ik had gister wel last van licht afscheiding maar kan dit nog als je morgen ongi moet worden of kan dit niet. ik heb meestal een cyclus van 36 dagen. ook heb ik een beetje last van de buik af en toe.
wat kan dit allemaal zijn
weten jullie dit
help me aub
groetjes Sylvia
 
Even een natte vinger in de lucht steken hoor....... Ja! morgen word je ongesteld!

Hoe kunnen wij nu weten wanneer je precies ongesteld moet worden? Iedere vrouw heeft een andere cyclus. Misschen kun je op deze site wel meer info vinden over de kwaaltjes waaraan je kunt lijden als je echt zwanger denkt te zijn. Doe anders gewoon een test.... Of kijk even op het zwanger worden forum, daar zitten meer vrouwen die met dit soort vragen zitten en er ook antwoord op hebben gekregen. Misschien kun je je huisarts bellen..
 
Voor de verandering eens een VRIENDELIJKE reactie!!! Je moet gewoon afwachten. Blijkbaar wil je graag zwanger worden, anders keek je niet op dit forum. Je moet het de tijd geven. Als je binnenkort ongesteld wordt, is er toch niets aan de hand? Gewoon blijven proberen! Heel veel succes!
(En voor de dames die hierboven gereageerd hebben: Een beetje begrip en medegevoel is denk ik wel op zijn plaats. Als iemand een vraag heeft moet die gewoon gesteld kunnen worden zonder dat er zo raar op gerageerd wordt?)
 
Tjee, wat heeft het niet weten wanneer je niet weet wanneer je ongesteld moet worden nu met dommigheid te maken. Van deze opmerking spreekt juist de dommigheid vanaf. ik weet ook nooit wanneer ik ongesteld wordt, gewoon omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb. Ik vind dat je vragen MOET kunnen stellen daar is het forum toch voor? En van een beetje inlevingsvermogen en respect voor de ander is hier ook op zijn plaats!!!!

 
Okay Brenda, je hebt gelijk dat je niet kunt weten wanneer je ongi wordt als je een onregelmatige cyclus hebt, maar dan ga je hier toch niet vragen wanneer je ongi moet worden????? Als ze zo bezig is met zwanger worden, dan ga je zo'n rare vraag niet stellen. Hoe kunnen wij weten wanneer zij ongesteld moet worden????
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel, maar dit is echt een rare vraag waar niemand antwoord op heeft
 
Terug
Bovenaan