HELP !!!

hoi meiden

wie kan mij uit de onzekerheid helpen
ik heb woensdag een zwangerschapstest in het ziekenhuis gehad S'middags en deze was lichtelijk positief maar moet vanmiddag terug komen voor een bloed test waar ik waarschijnlijk ook vanavond al de uitslag van krijg
maar ik kon niet wachten en heb net zelf ook een test gedaan met ochtend urine en positief alleen in de gebruiks aanwijzing staan dat als je de hormoon injectie chorigon hebt gehad een onterechte positiefe uitslag kan komen ik heb wel clomid geslikt
heeft iemand hier ervaring mee kan dit ook een negatief zijn ipv bij mij nu een duidelijke positief ???


liefs san
 
Hoi San,

de zwangerschapstest test op hcg en dat kan ook in bepaalde medicijnen om zwanger te worden zitten, en dan krijg je dus een positieve test terwijl je niet zwanger bent. Ik weet niet of het ook in clomid zit (misschien staat het in de bijsluiter?), maar het lijkt me dat als je de test in het zhs gedaan hebt, ze daar wel rekening mee gehouden hebben (zij weten ook dat ze moeten wachten tot de medicijnen uit het lichaam zijn, gaat geloof ik maar om een paar dagen).

Veel sterkte met wachten en succes!
 
Hai San,

Ik heb ook clomid geslikt en bij mij was het heel duidelijk. Toen ik niet zwanger was kwam er geen tweede streepje. Bij mij was het zelfs zo dat toen k wel zwanger was het niet helemaal duidelijk was, er kwam een heel onduidelijk streepje. Toen ik na 3 dagen nog niet 100% zeker was ben ik naar mijn huisarts gegaan en inmiddels ben ik alweer 22 weken zwanger!!!

Veel sterkte met wachten en alvast gefeliciteerd!!!

Laat je de afloop weten?

Groetjes,

Mariska
 
Terug
Bovenaan