help!

dag meiden,

gister zag ik een hele grote natte vlek in mijn onderbroek en het was geen urine, het zag er uit als water, zo dun was het ook en er zat geen geurtje aan, het bleef maar af en toe druppen rond 20:00uur tot en met laat in de avond ik ben echt doodsbang dat het vruchtwater is, maar ik heb helemal geen pijn gehad en ik ben maar pas 7weken zwanger en dan is er toch maar heel weinig vruchtwater of niet? ik weet echt niet wat het is, heeft iemand enig idee wat het kan zijn??
 
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Zoals ik het lees moet het haast wel afscheiding zijn en dat is heel normaal. Tijdens je zwangerschap bereidt je lichaam zich voor op de bevalling oa door het baringskanaal soepel te houden. Hiervoor maakt je lichaam extra veel afscheiding aan. Het is vervelend maar wel noodzakelijk anders zou je giga scheuren tijdens de bevalling.

Als oplossing zou je evt. inlegkruisjes kunnen gebruiken.
 
Niet om je ongerust te maken, maar ik zou het voor de zekerheid even navragen bij je huisarts. Wij zijn tenslotte geen artsen, en elke vrouw is anders, dus elke zwangerschap ook. Succes.
 
pffoe..wat een opluchting... dank jullie wel meiden! ik zal het volgende week op controle wel voor de zekerheid vragen, maar jullie stellen mij in iedergeval wat gerust xxx
 
Hai hai,

Had ik ook hoor, was eerst bij iemand op bezoek met een licht grijze bank toen ik opstond zat er opeens een ovaal vlekje op de bank! Ik schaamde me rot!

liefs
Lot
 
Hallo Nadine,

Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken, want je hebt bij 7 weken nog nauwelijks vruchtwater. Het vruchtzakje is dan nog zó klein!!!

Succes met je zwangerschap,
Liefs Pam
(40+4)
 
Terug
Bovenaan