Help

Dag dames word aankomende donderdag 39 weken en krijg dan die dag zelf ook een keizersnede. Maar mijn vraag is: is het normaal dat je nu die kleine bijna niet meer voelt bewegen? Want ik heb die van mij de laatste 2 dagen bijna niet gevoeld tenminste vandaag helemaal niet. ja alleen een paar keer harde buiken maar dat was het. Maak me hele erge zorgen aub zeg me dat het normaal is. alvast bedankt

kusjes karima
 
Hoi Karima,

je ukkie ligt nu waarschijnlijk al ingedaald en heeft qua omvang ook niet heel veel ruimte meer om te bewegen. Dus het kan wel dat je 'm wat minder voelt. Toch zou ik als ik jou was even contact opnemen met het ziekenhuis (verloskamers kun je altijd bellen, ook nu vanavond nog als je erg ongerust bent), want zij kunnen veel beter beoordelen of het nog acceptabel is en evt. een ctg maken.
 
Hoi Karima,
ik ben 39w+2d maar ik voel de kleine nog met grote regelmaat. Maar ik schijn ook nog veel vruchtwater te hebben, dat is bij iedereen natuurlijk ook anders. Als je twijfelt, bellen!!!!! hoor. Enne veel succes donderdag!!
els
 
Terug
Bovenaan